Xeizz
Ny medlem
- Gick med
- 17 Jun 2003
- Hoj
- KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Det är väll inte bara jag som har varit sugen på att ta ut hojen på Mantorp under Gatebil helgen? I Norge så kör de även hojar på evenemanget.
Har kontaktat Fredrik Ström Ansvarig för det Svenska Gatebil
Fick detta svar efter jag förfågade om MC på evenemanget.
->
Hej!
Vi har för närvarande inga planer på att köra MC under sommarens evenemang Gatebil på Mantorp Park. Om intresset och efterfrågan visar sig stort får vi fundera över om det möjligtvis ska ingå till 2009. Tack för ditt mail och hoppas att du besöker evenemanget trots att det inte blir MC-körning!
Mvh
Fredrik Ström
.
Som han nämnde så händer inte detta till denna sesång. men ev nästa om efterfrågan är stor, därav denna tråd.
Är vi fler som är intresserade av detta? kan vara kul att visa alla "bilnördar" att det går att ha kul på 2hjul med.
ni som är intresserade, hör av er till-> fredrik.strom@motorevents.com
Har kontaktat Fredrik Ström Ansvarig för det Svenska Gatebil
Fick detta svar efter jag förfågade om MC på evenemanget.
->
Hej!
Vi har för närvarande inga planer på att köra MC under sommarens evenemang Gatebil på Mantorp Park. Om intresset och efterfrågan visar sig stort får vi fundera över om det möjligtvis ska ingå till 2009. Tack för ditt mail och hoppas att du besöker evenemanget trots att det inte blir MC-körning!
Mvh
Fredrik Ström
.
Som han nämnde så händer inte detta till denna sesång. men ev nästa om efterfrågan är stor, därav denna tråd.
Är vi fler som är intresserade av detta? kan vara kul att visa alla "bilnördar" att det går att ha kul på 2hjul med.
ni som är intresserade, hör av er till-> fredrik.strom@motorevents.com