mc-plycka vid kungsbacka

hoj_micke

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
kommer snart...
mc-olycka vid kungsbacka

Jag var med en kompis till mig förut, när hans far ringer och säger att en mc kört in i bilen framför honom.
Vad jag fattar var det en gul mc med blåa detaljer, typ Suzuki SV. Det var också 2 st motarder med vid olyckan. Någon som vet något mer om detta? :(
 
Last edited:

granted79

Guest
hoj_micke skrev:
2123883 Jag var med en kompis till mig förut, när hans far ringer och säger att en mc kört in i bilen framför honom.
Vad jag fattar var det en gul mc med blåa detaljer, typ Suzuki SV. Det var också 2 st motarder med vid olyckan. Någon som vet något mer om detta? :(


ja det var ingen sv.... det var en r1 som min chef körde ... såg inte bra ut håller på o ringer sjukhuset nu för o se om han överlevt......... jag låg 10 meter bakom när det smällde....
med respekt för han vill jag inte att folk kommer spekulera i vad som hände tack
!!
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
granted79 skrev:
2123984 ja det var ingen sv.... det var en r1 som min chef körde ... såg inte bra ut håller på o ringer sjukhuset nu för o se om han överlevt......... jag låg 10 meter bakom när det smällde....
med respekt för han vill jag inte att folk kommer spekulera i vad som hände tack
!!

Vad hände då? Så slipper vi spekulera.

Hoppas det går bra för honom...
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
granted79 skrev:
2123984 ja det var ingen sv.... det var en r1 som min chef körde ... såg inte bra ut håller på o ringer sjukhuset nu för o se om han överlevt......... jag låg 10 meter bakom när det smällde....
med respekt för han vill jag inte att folk kommer spekulera i vad som hände tack
!!
Otäckt.. håller tummarna.
 

granted79

Guest
imaster skrev:
2123992 Vad hände då? Så slipper vi spekulera.

Hoppas det går bra för honom...


kom för fort in i en kurva o frontade ....... :(
sjukhuset ska ringa upp mig så jag får veta om han lever... mår som ett ass fuck...... han e en helt underbar människa så jag hoppas av helamitt hjärta at han kommer klara sig anars vet jag inte vad jag tar mig till......
men det ser inte ljust ut.... fan i helvetet ja bara ber till gud att han kommer bli ok............kan inte suta gråta.....
 

hoj_micke

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
kommer snart...
granted79 skrev:
2124004 kom för fort in i en kurva o frontade ....... :(
sjukhuset ska ringa upp mig så jag får veta om han lever... mår som ett ass fuck...... han e en helt underbar människa så jag hoppas av helamitt hjärta at han kommer klara sig anars vet jag inte vad jag tar mig till......
men det ser inte ljust ut.... fan i helvetet ja bara ber till gud att han kommer bli ok............kan inte suta gråta.....

hemskt när sånt händer :(
 

granted79

Guest
hoj_micke skrev:
2124009 hemskt när sånt händer :(


ja :(
ska nog lägga ner detta med r-hoj nu...... snälla ni kör försiktigt.... hur fan kommer man ta sig igenom nåt sånt här....
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag vet hur du mår har en vän sen 2 veckor på intesiven.

hoppas det går bra med din vän
 

granted79

Guest
zajtar skrev:
2124032 jag vet hur du mår har en vän sen 2 veckor på intesiven.

hoppas det går bra med din vän


ja jag ber verkligen för att han ska klara detta...... hörde om din vän niklas hopas att han blir het ok....... sjukhuset rnger ju adrg upp... faaaaannnn ... vad ska jag a mig till........
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
De e alltid tråkigt när sånt här händer :( :( :(
Jag håller tummarna för din vän, nära o kära :Bugar :Bugar
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
granted79 skrev:
2124004 kom för fort in i en kurva o frontade ....... :(
sjukhuset ska ringa upp mig så jag får veta om han lever... mår som ett ass fuck...... han e en helt underbar människa så jag hoppas av helamitt hjärta at han kommer klara sig anars vet jag inte vad jag tar mig till......
men det ser inte ljust ut.... fan i helvetet ja bara ber till gud att han kommer bli ok............kan inte suta gråta.....

usch.. det låter inte alls bra, kan inte ens tänka mig hur DU mår.
hoppas att du har någon du kan ventilera med, kanske familjemedlem eller sjukhuset har någon.

// Henke
 

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Ort
back in Gbg
Hoj
det blir nog en röd
granted79 skrev:
2124028 ja :(
ska nog lägga ner detta med r-hoj nu...... snälla ni kör försiktigt.... hur fan kommer man ta sig igenom nåt sånt här....

Hade grym ångerst för 2 veckor sen, när det var en olycka i Gbg...

Ville sälja hojen och allt, men man kommer över det efter ett tag.

Man skall dock alltid ha det i bakhuvhudet, och köra därefter!

Jag har bestämt mig för att köra lugnt på gatan, och gasa på bana!

Hoppas att din polare klarar sig bra!!! (och också du!)
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
granted79 skrev:
2124028 ja :(
ska nog lägga ner detta med r-hoj nu...... snälla ni kör försiktigt.... hur fan kommer man ta sig igenom nåt sånt här....


varför lägga ner ?

hur ? man kämpar, jag gjorde samma sak som din chef 2004, fast fick inte möte i kurvan utan gick i diket i stället.
bara ren tur, samt extrem tur att jag inte blev rullstolsbunden (glöm ej ryggskydd när ni kör)

jag ville själv ventilera med folk i min omgivning, fast det var inte lätt
 

Sölta

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2005
Ort
Broby
Hoj
Yamaha R1 -99
Beklagar verkligen och hoppas han klarar sig, vet hur det känns då jag hade 2 kompisar som körde ihjäl sig dock i bil men det kan ju kvitta.
 

granted79

Guest
wonderwizard skrev:
2124044 usch.. det låter inte alls bra, kan inte ens tänka mig hur DU mår.
hoppas att du har någon du kan ventilera med, kanske familjemedlem eller sjukhuset har någon.

// Henke

har fått lte starka tabletter av sjukhuset så jag kan ugna mig.... men det änns bra o prata.... fan allyså en sekund se kan allt vara över..... .....
tack för att ni e så omtänksamma....
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top