Kongo
Men gasa sa jag!!!
Jag måste bara få spy ur mig lite, var på väg till stockholm på morgonen i dag och Pga alla statsbesök så stod det och åkte poliser i varje gathörn... I min lilla by Uppsala så brukar jag alltid heja på MC-poliser som istort sätt alltid hejar tillbaks, åkte förbi en mc polis som körde i 70 och slängde ut armen för att hälsa...
På med blåljus, tvingar in mig tillkanten och frågar vad fan jag håller på med
Hejade, svarade jag , så som hojåkare brukar göra´! "- Man släpper för fan inte styret under färd!" Blev svaret, varvid han naturligtvis gick bakom hojen och gnällde om skylten! -"Den här är ju för fan inte laglig! Tur som fan för dig att jag inte har tid att skriva någon bot, men om du visar dig igen med en hand på styret då jävlar blir det böter och ombesiktning"
Fan vad trevlig, ok, jag slapp böter, men Mc-poliser i stockholm gillas härmed mindre än innan!!!
På med blåljus, tvingar in mig tillkanten och frågar vad fan jag håller på med
Hejade, svarade jag , så som hojåkare brukar göra´! "- Man släpper för fan inte styret under färd!" Blev svaret, varvid han naturligtvis gick bakom hojen och gnällde om skylten! -"Den här är ju för fan inte laglig! Tur som fan för dig att jag inte har tid att skriva någon bot, men om du visar dig igen med en hand på styret då jävlar blir det böter och ombesiktning"
Fan vad trevlig, ok, jag slapp böter, men Mc-poliser i stockholm gillas härmed mindre än innan!!!