MC-spel

y@m@h@

FRAMÅT STOLTA AIK
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
en krockad yamaha
Tja
Vintern närmar sig (ursäkta svordommen) och snart måste man väl ställa in hojjen:huvet . För att lugna ner suget efter att få köra hojj, de ständigt återkommande rycken i högerhanden och de våta hojjdrömmarna så kan man ju alltid lira lite mc-spel. Men jag skulle behöva lite tips på bra spel.

Så om du känner till något kul mc spel så skriv och tipsa här om vad det heter, pris/nedladdningsställe och lite fakta om det.

Persson

O-('-'Q)
Gick med
19 Aug 2006
Hoj
Hojlös
y@m@h@ skrev:
2514155 Tja
Vintern närmar sig (ursäkta svordommen) och snart måste man väl ställa in hojjen:huvet . För att lugna ner suget efter att få köra hojj, de ständigt återkommande rycken i högerhanden och de våta hojjdrömmarna så kan man ju alltid lira lite mc-spel. Men jag skulle behöva lite tips på bra spel.

Så om du känner till något kul mc spel så skriv och tipsa här om vad det heter, pris/nedladdningsställe och lite fakta om det.
Sök, finns en tråd om detta som gjordes ganska så nyligen. :pannkyss

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
y@m@h@ skrev:
2514155 Tja

Super-Bikes Riding Challange är ju bra, om du vill ha nått till PC..

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
mtx mototrax äger alla andra mc spel, dock är det viktigt att lära sig använda mellanslaget ;) om ni vill ha ett mindre spel så kan jag tipsa om xmoto xmoto.sourceforge.net

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
-Rosen- skrev:
2514262 mtx mototrax äger alla andra mc spel, dock är det viktigt att lära sig använda mellanslaget ;) om ni vill ha ett mindre spel så kan jag tipsa om xmoto xmoto.sourceforge.net
det har jag kört, tror jag.. äre inte då man kan hoppa omkring i Travis Pastranas "trägård" typ ?

det va jävligt kul i 2 dagar.. sen tröttna man..

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Mr EmCom skrev:
2514277 det har jag kört, tror jag.. äre inte då man kan hoppa omkring i Travis Pastranas "trägård" typ ?

det va jävligt kul i 2 dagar.. sen tröttna man..
jupp det är det, antagligen så kopplade du det inte då, många av mina vänner har skrikit och dampat innan jag har visat dem hur man skulle göra :)

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
Om du har PS2 är Tourist Trophy ett måste! Ett riktigt kul spel med härlig känsla!
Sök på "Tourist Trophy" här på forumet så hittar du en tråd med massa bilder :)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...