MC tävling i Eskilstuna

M.Davidsson

Micke
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
KTM 660 -04
Har för mig att jag läste att det ska vara en supermotard tävling i Eskilstuna snart.
Är det någon som vet om det stämmer?
Någon som kan tider, plats och priser för att kolla?

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Vart skulle det vara? Is-stadion? Jag pratade med Nippe om en bakaxelutväxling till min buss, och passade på att fråga honom om det skulle bli någon tävling på is-stadion i år. Och så sent som i förra veckan var det inte planerat någon. Men inte kört heller, så man kan ju hoppas. För det är en kul tävling och fin anläggning, synd publiken sviker hela tiden.

M.Davidsson

Micke
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
KTM 660 -04
Jag tror jag läste det här på Sporthoj för någon vecka sen. Men kan lika gärna snappat upp det någon annanstans. (kanske bara ett ryckte)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
För längesen ingick Eskilstuna i SM-kalendern men togs sedan bort, kanske har du lyckats se en gammal kalender någonstans?

Rancid-Racing

#147 Gillisson
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Ducati 959 Corse, TM450 smx, TM300 en
För längesen ingick Eskilstuna i SM-kalendern men togs sedan bort, kanske har du lyckats se en gammal kalender någonstans?

Ja å då var det egenteligen inte ens eskilstuna tävlingen skulle gå i utan Strängnäs liksom i fjol.
Det kommer inte att bli någon tävling här iår, det beror inte enbart på publiken utan även att det inte har kommit så många förare de senaste två åren...

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Ja å då var det egenteligen inte ens eskilstuna tävlingen skulle gå i utan Strängnäs liksom i fjol.
Det kommer inte att bli någon tävling här iår, det beror inte enbart på publiken utan även att det inte har kommit så många förare de senaste två åren...

I år är det ju tävlingstorka, jag tror det kan bli många förare om det blir någon tävling. Har du fått tebax någon hoj då?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring