Blir mäst förbannad över att det antagligen fins folk som inte jobbar...hehe! Inte ett dugg stressadwitte skrev:Visst blir man stressad
witte skrev:Fan vad snabba alla är. Jobbar inte folk??
Dez skrev:Grejerna bör väl finnas i alla butiker?
tänkte köpa tankväska och regnställ, men trots att man bor i GBG så är det 3 mil tillnärmsta butik och man vill ju inte köra i onödan.
mr_rockster skrev:Lättlurade tjuvar ser att det är ett lås, skiter i fall det är abus eller lidl lås och väljer en cykel utan lås.
Andra (mer riktiga bovar och banditer) ser en cykel som de ska sno och sedan så tar de skiten, oavsett om det sitter abus eller lidl lås på...
Så tror jag det är iallafall...
- Johan
Förbannad?E22 skrev:Blir mäst förbannad över att det antagligen fins folk som inte jobbar...hehe! Inte ett dugg stressad
I H..... I HELLER! ingen ska handla innan jag jobbat färdigt & så jag oxå får stjansen till att rycka & slita sakerna tillsammans med alla andra..hehe! ELLER???witte skrev:Förbannad?
Jaja...
Alla jobbar iof inte vanlig kontorstid får man ha i åtanke. Tyvärr
I bästa fall slipper man alla andra som rycker och sliter i grejerna! Så får man gå och kolla i lugn och ro. Förhoppningsvis bland saker som EJ TAGIT SLUT REDAN BARA FÖR ATT ALLA REDAN VARIT DÄR OCH SHOPPAT LOSS!E22 skrev:I H..... I HELLER! ingen ska handla innan jag jobbat färdigt & så jag oxå får stjansen till att rycka & slita sakerna tillsammans med alla andra..hehe! ELLER???
Varför måste ni brudar ALLRTID vara så optemistiska..*suck*witte skrev:I bästa fall slipper man alla andra som rycker och sliter i grejerna! Så får man gå och kolla i lugn och ro. Förhoppningsvis bland saker som EJ TAGIT SLUT REDAN BARA FÖR ATT ALLA REDAN VARIT DÄR OCH SHOPPAT LOSS!
Antar att du är hjärnkirurg eller något?E22 skrev:Varför måste ni brudar ALLRTID vara så optemistiska..*suck*
NEeeee stäng landets alla lidl afärer till jag säger till att det är ok att öpnna igen, efter jag gjort dagen gärning..jobbar alltså.
witte skrev:Antar att du är hjärnkirurg eller något?
Chrille skrev:Självklart inte
Men varför kan INGEN komma med en god anledning till avskyn mot Lidl. Jag vet ensamstående, arbetslösa mammor som vägrar handla där men så fan att de kan komma med en anledning. Kan du?
Emmi skrev:Jag handlar inte på Lidl på grund av:
* Okunnig personal
* Butikerna känns ofräscha
* Bara lågprisalternativ (jag föredrar kända märken efter missöden)
* Inte kul att gå runt i en Lidl-butik, ICA & Coop är betydligt trevligare att handla i.
Emmi skrev:Jag handlar inte på Lidl på grund av:
* Okunnig personal
* Butikerna känns ofräscha
* Bara lågprisalternativ (jag föredrar kända märken efter missöden)
* Inte kul att gå runt i en Lidl-butik, ICA & Coop är betydligt trevligare att handla i.
Firefly skrev:Och så läser du om det testet i senaste Superbike Magazine så vet du varför Arai är det enda alternativet sen....
craze skrev:Då borde han väl hoppas på att alla hjälmarna är slut när han kommer dit för att trygga sitt jobb ett tag framåt när folk börjar klota med hjälmarna?
WestW skrev:Jag kommer köpa någon hojgrej men efter det går jag aldrig in där igen.
Arbetsvillkoren för personalen är väl inte dom bästa. Sen gör Lidl allt för att fiffla in grejer som kanske inte borde säljas i Sverige. Sen är jag inte så mycket för utländskt kött man inte vet något om.
Det senaste var ju att dom klassade köttfärsen som något annat för att slippa salmonella tester på köttet. Uhhm va gott med lite salmonella till kvällsmat.
Väldigt intressant när Svensson tycker det är synd om dom svenska djuren och sen köper dom billigt skit från Tyskland. :kocko
Har sett hur djurhållningen skiljer i t .ex Indiana USA mot Sverige. Dom var ca 10-20år efter oss. Var det något djur som nös då gav man dom bara lite extra antibiotika istället för att höja värmen. Lösgående djur och en ströbädd att ligga på bara garvade dom åt. Bättre att ha djuren stående så trångt att dom bara kan ligga eller stå. Kräver ju mindre utrymme.
Dez skrev:Grejerna bör väl finnas i alla butiker?
tänkte köpa tankväska och regnställ, men trots att man bor i GBG så är det 3 mil tillnärmsta butik och man vill ju inte köra i onödan.
pitte skrev:Var i Nödinge och köpte tankväskor för en stund sedan och då fanns det ett tiotal kvar i butiken. De verkar kanon. Måste vara mitt bästa köp någonsin.
Meeh, då är dom ju slut snart då?!pitte skrev:Var i Nödinge och köpte tankväskor för en stund sedan och då fanns det ett tiotal kvar i butiken. De verkar kanon. Måste vara mitt bästa köp någonsin.
nära, men ändå inte..servicetekniker på ett medicintekniskt företag...witte skrev:Antar att du är hjärnkirurg eller något?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|