Mc-tillbehörsrea på Lidl måndag den 25 april

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Grejerna bör väl finnas i alla butiker?

tänkte köpa tankväska och regnställ, men trots att man bor i GBG så är det 3 mil tillnärmsta butik :4skrika och man vill ju inte köra i onödan.

Ahlstrom

Marijuana™ Approved by Pippi & friends
Gick med
21 May 2003
Hoj
ZXR750J
witte skrev:
Fan vad snabba alla är. Jobbar inte folk?? :confused: :tummenupp

Njaaee.. Jag pluggar och har man då inte självdisciplin så kan man lätt komma iväg.

Dez skrev:

tänkte köpa tankväska och regnställ, men trots att man bor i GBG så är det 3 mil tillnärmsta butik :4skrika och man vill ju inte köra i onödan.

Så värst mkt folk var det inte på Lidl i Farsta, som jag var till. Det verkade finns en hel del av varje, om man bortser från ryggskydden. Hur det är i de andra butikerna har jag förstås ingen aning om. Regnställ o tankväska var klart prisvärda. Använde faktiskt tankväskan på vägen hemåt och den satt riktigt bra.

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
mr_rockster skrev:
Lättlurade tjuvar ser att det är ett lås, skiter i fall det är abus eller lidl lås och väljer en cykel utan lås.

Andra (mer riktiga bovar och banditer) ser en cykel som de ska sno och sedan så tar de skiten, oavsett om det sitter abus eller lidl lås på...

Så tror jag det är iallafall...

- Johan

Instämmer, SÅ ÄR DET!!

Ett beställningsjobb bryr sig inte om hur den e låst, bara objektet är det rätta, tyvärr.

Bästa låset är att ha cykeln under hyffsad uppsikt och dold från omvärlden när du sover...

witte

Full fart för alltid och sol hela dagen
Gick med
23 Jun 2004
Hoj
Gul Hornet 600 -02
E22 skrev:
Blir mäst förbannad över att det antagligen fins folk som inte jobbar...hehe! Inte ett dugg stressad :gnissla
Förbannad? :va
Jaja...
Alla jobbar iof inte vanlig kontorstid får man ha i åtanke. Tyvärr :)

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
witte skrev:
Förbannad? :va
Jaja...
Alla jobbar iof inte vanlig kontorstid får man ha i åtanke. Tyvärr :)
I H..... I HELLER! :D ingen ska handla innan jag jobbat färdigt & så jag oxå får stjansen till att rycka & slita sakerna tillsammans med alla andra..hehe! ELLER??? :D

witte

Gick med
23 Jun 2004
Hoj
Gul Hornet 600 -02
E22 skrev:
I H..... I HELLER! :D ingen ska handla innan jag jobbat färdigt & så jag oxå får stjansen till att rycka & slita sakerna tillsammans med alla andra..hehe! ELLER??? :D
I bästa fall slipper man alla andra som rycker och sliter i grejerna! Så får man gå och kolla i lugn och ro. Förhoppningsvis bland saker som EJ TAGIT SLUT REDAN BARA FÖR ATT ALLA REDAN VARIT DÄR OCH SHOPPAT LOSS!
:hihi

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
witte skrev:
I bästa fall slipper man alla andra som rycker och sliter i grejerna! Så får man gå och kolla i lugn och ro. Förhoppningsvis bland saker som EJ TAGIT SLUT REDAN BARA FÖR ATT ALLA REDAN VARIT DÄR OCH SHOPPAT LOSS!
:hihi
Varför måste ni brudar ALLRTID vara så optemistiska..*suck*

NEeeee stäng landets alla lidl afärer till jag säger till att det är ok att öpnna igen, efter jag gjort dagen gärning..jobbar alltså. :D

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag va o fynda ett mc-kapell, ryggsäck och ytterliggare ett sånt där kättinglås. Jag hoppas på god kvalité. Fröken i kassan tyckte dock att jag skulle betala för min Astro-R och gp-plus, då blev ja sné.

witte

Gick med
23 Jun 2004
Hoj
Gul Hornet 600 -02
E22 skrev:
Varför måste ni brudar ALLRTID vara så optemistiska..*suck*

NEeeee stäng landets alla lidl afärer till jag säger till att det är ok att öpnna igen, efter jag gjort dagen gärning..jobbar alltså. :D
Antar att du är hjärnkirurg eller något?

craze

Allmänt keffo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R, BMW R1200GS Adventure, Yamaha Neos, Trampcykel
witte skrev:
Antar att du är hjärnkirurg eller något?

Då borde han väl hoppas på att alla hjälmarna är slut när han kommer dit för att trygga sitt jobb ett tag framåt när folk börjar klota med hjälmarna?

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Chrille skrev:
Självklart inte :gnissla

Men varför kan INGEN komma med en god anledning till avskyn mot Lidl. Jag vet ensamstående, arbetslösa mammor som vägrar handla där men så fan att de kan komma med en anledning. Kan du?

Jag handlar inte på Lidl på grund av:
* Okunnig personal
* Butikerna känns ofräscha
* Bara lågprisalternativ (jag föredrar kända märken efter missöden)
* Inte kul att gå runt i en Lidl-butik, ICA & Coop är betydligt trevligare att handla i.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Emmi skrev:
* Okunnig personal
* Inte kul att gå runt i en Lidl-butik, ICA & Coop är betydligt trevligare att handla i.

Jag handlar på Lidl på grund av:
* Det billiga priset.
* Det billiga priset.
* Det billiga priset.
* Det billiga priset.
* Och slutligen, det billiga priset.

Därmed inte sagt att allt de har i butiken är värt att köpa.
Att personalen inte kan ett skit, skiter jag ett stort stycke i.

Deras personalhantering kan inte jag ansvara för.. (och kom inte med "skit-i-o-köpa-tonfisk-så-räddar-vi-delfinerna-argumenteringen")

Dweezil

hubba bubba
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
*såld*
Emmi skrev:
* Okunnig personal

Jag handlar på Lidl
*Det är billigt
*Jag är läskunnig så jag kan läsa vad som står på burkar och dylikt
*Det är billigt
*Jag är ute efter mat, inte efter en promenad

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Firefly skrev:
Och så läser du om det testet i senaste Superbike Magazine så vet du varför Arai är det enda alternativet sen....
:tummenupp
craze skrev:
Då borde han väl hoppas på att alla hjälmarna är slut när han kommer dit för att trygga sitt jobb ett tag framåt när folk börjar klota med hjälmarna?
:lol
Hjälm från lidl, blir mörkrädd av bara tanken

E22, ryggskydd från lidl eller inget? självklart svar
men
ryggskydd från lidl för299:- eller lägg på 1000:- och slipp åka rullstol garanterat? (så långt det nu går att garantera det)
Åker nog förbi och köper en låskätting, till trampcykeln :)
Handlar ofta mat på Lidl, snabbpasta, 6kr, gott och enkelt
Men i övrigt skulle jag inte handla där, luktar skumt i mjökdisken ju...

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Svenskar.......

WestW skrev:
Jag kommer köpa någon hojgrej men efter det går jag aldrig in där igen.

Arbetsvillkoren för personalen är väl inte dom bästa. Sen gör Lidl allt för att fiffla in grejer som kanske inte borde säljas i Sverige. Sen är jag inte så mycket för utländskt kött man inte vet något om.

Det senaste var ju att dom klassade köttfärsen som något annat för att slippa salmonella tester på köttet. Uhhm va gott med lite salmonella till kvällsmat. :död

Väldigt intressant när Svensson tycker det är synd om dom svenska djuren och sen köper dom billigt skit från Tyskland. :kocko

Har sett hur djurhållningen skiljer i t .ex Indiana USA mot Sverige. Dom var ca 10-20år efter oss. Var det något djur som nös då gav man dom bara lite extra antibiotika istället för att höja värmen. Lösgående djur och en ströbädd att ligga på bara garvade dom åt. Bättre att ha djuren stående så trångt att dom bara kan ligga eller stå. Kräver ju mindre utrymme.

...............i allmännhet tror tydligen att Sverige är nått alldeles enastående fenomenalt super duper bra på allting!

- Arbetsvillkoren....? Hört talas om kollektivavtal...? Handels tex.

- Vad är det för "grejor" som fifflas in...? Om vem bestämmer vad som borde säljas...?

- Utländskt kött hittar du i SAMTLIGA kedjors butiker i Sverige idag....
Hemköp annonserar om Svenskt kött.....men det är bara att kolla i kött disken så hittar man ofta tex. Dansk Fläskfile, mm.

- Salmonella....Den senaste salmonella epidemin i Sverge var för drygt 1år sen
bland kycklingodlare, och orsaken visade sig vara fodret som kom från en SVENSK leverantör.

- Billigt skit.......!? Vilket då...?

- Har du följt debatten om svenska burhöns det senaste halvåret.....?

Sverige är inte alls det föregångsland som vissa, lobbying grupper, vill få allmänheten att tro,
DÄREMOT så "stärks" makthavarna tack vare all propaganda om Sveriges förträfflighet.

Nån skrev också ett inlägg om "KRAVODLAT".........

- En "KRAV" bonde som håller mjölkkor får enligt "KRAV's" regler använda sig av 38 olika ämnen för att höja avkastningen hos sin besättning, ändå mjölkar deras kor c:a 800kg mindre per år. Bonden tjänar tack vare bidrag ändå mer pengar.
- En "Krav" bonde får använda oraffinerat konstgödsel på sina åkrar, trots att det innehåller bla. arsenik, mm.

"ALLT GÅR ATT SÄLJA MED MÖRDANDE REKLAM KOM OCH KÖP KONSERVERAD GRÖT"....gammal slagdänga från tidgare.....MEN kanske mer aktuell än nånsinn.

INGEN mer än jag som tröttnat totalt på TV-reklamen.....?

KentW

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Dez skrev:

Var i Nödinge och köpte tankväskor för en stund sedan och då fanns det ett tiotal kvar i butiken. De verkar kanon. Måste vara mitt bästa köp någonsin.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
pitte skrev:
Var i Nödinge och köpte tankväskor för en stund sedan och då fanns det ett tiotal kvar i butiken. De verkar kanon. Måste vara mitt bästa köp någonsin.

Betyg:
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
pitte skrev:
Meeh, då är dom ju slut snart då?! :gnissla

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...