MC-tjuvar

JeLo

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
1988, Honda CBR 1000F, Blå/vit
Nån som har nåt bra tips hur man får fatt i MC-tjuvar i Göteborg?
Nån som vet några "kända" såna?

De som var på min hoj var visst tre till antalet och inte speciellt smarta verkar det som... De fick inte upp låset i framhjulet utan försöker bära iväg den. De kom 2 kvarter bort där den gömdes i buskarna. De har förstört mer än de behövde gjort.... :mad:

Kan undra vad man ska göra om man hittar dem. Polisen kan ju inte göra något ser det ut som.... :kulspruta :skrämd :whip

Den lär väl bli kvar på verkstan halva sommaren o sen får antagligen lacken fixas senare.... :gråta

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Var blev den stulen?

Den var tre miffon som snodde min och polarens hoj, PM:a för mer info

/F

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Surt :(

jag hatar dom dar jävla troglodyterna som tydligen inte kan skilja på mitt o ditt. Blev av med en lap topp i natt fy fan om jag får tag i han/dom som gjorde det då jälar blir det :whip :kulspruta

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Jag fick besök i min bil i natt.

Ingenting stulet, men både passagerar- och förardörrens lås är förstörda. Fruktansvärt onödigt.
Vad kan de tänkas hitta i en snål-utrustad Vw Lupo? Ett biosystem, med medföljande miljonär?

Min ekonomi finns inte längre. :mad:

Deimos

Våga vägra latinska citat.
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha XJR1300 SP
Viking skrev:
Surt :(

Blev av med en lap topp i natt fy fan om jag får tag i han/dom som gjorde det då jälar blir det :whip :kulspruta

Vad är en lap topp. Något som en norrlänning tillverkat... :D

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Ja det var en såndär huvudbonad som lapparna har, jävligt tråkigt att bli av med den kostade typ 15 000 :p

Nej det blev lite fel, hoppas det kommer en bruten stav nu då i posten som det står "stavfelet" på för första pris i stavfels VM :tummenupp

JeLo

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
1988, Honda CBR 1000F, Blå/vit
Felix skrev:
Var blev den stulen?

Den var tre miffon som snodde min och polarens hoj, PM:a för mer info

/F

På hisingen/jättesten....
När tog de era cyklar?

Min är ju inte värd så där "jättemycket" så förstår inte vad de skulle med den till. Ska de sedan dela bytet på 3 så lär de inte få mycket per skalle. Fast de hade väl inte fått något direkt kännbart straff heller om de skulle åkt dit för en sån sak kan jag tänka mig...

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
I det här fallet är det öga för öga, tand för tand som gäller, får du/ni tag i dom...... se till att dom ALDRIG mer kommer o göra nåt brottsligt igen, hur spelar mindre roll, bara dom blir påminda om att det gör ONT om man inte kan skilja på mitt o ditt, glöm polisen, potatisgrisen har viktigare saker för sej, så som att:

Äta munkar, ta fast cyklister utan lyse, jaga piratkopierare, ta fast såna som åker inlines i varuhusen, jaga hembrännare med mera, med mera....

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati