Mc träffar i Trelleborg

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Tjenare!

Tänkte höra om någon vet något om mc träffar i Trelleborg.
Då menar jag helst med sport hojar eller i alla fall folk i min ålder, runt 24 år.

Vet det är onsdags träffar på torget men där e mest lite äldre folk.
Var håller ni andra hus?

Mvh Martin

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Edvardsson skrev:
Tjenare!

Tänkte höra om någon vet något om mc träffar i Trelleborg.
Då menar jag helst med sport hojar eller i alla fall folk i min ålder, runt 24 år.

Vet det är onsdags träffar på torget men där e mest lite äldre folk.
Var håller ni andra hus?

Mvh Martin
Jasså... det var du som klapp den där R1:an.... :fatta! :tummenupp :lol

Tror inte det finns några sporthojsträffar i Trelleborg men om du hänger på Zenit och CeltaniC upp till Staffanstorp så Onsdagsgazzar Radical Riders där.

Kolla in Radical Riders forumet under "MC grupper i Sverige" för mer info. :tummenupp

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Jepp har kollat en del på deras sida.

Ska höra av mig till dom när sommaren närmar sig!

Jaså vill du med ha den hojan =) ?
var en kompis till mig så...... :yoparty

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Edvardsson skrev:
Jepp har kollat en del på deras sida.

Ska höra av mig till dom när sommaren närmar sig!

Jaså vill du med ha den hojan =) ?
var en kompis till mig så...... :yoparty
Bara till att gratulera, jag "slapp" ta en tur med hojen till Tomelilla... :död

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Hej jag o Cel har gazzat upp till staffanstorp nu ett par onsdagar samt en söndag. Vi har haft skit skoj du får ju hänga med när våren kommer. Både min och cels msn finns i våra profiler om du vill höra av dig. t.ex innan ett onsdagsgazz eller om nåt annat
:tomten

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Maverick_ou812 skrev:
Ja, just det lilla bubben, du "slapp" också! :gnissla :mad:

Ska vi ta o :fatta! honom när vi träffar på honom? Vi känner ju igen hojen... :lol

Akta dig bara så du inte kör vilse när du ska leta reda på honom :tungan

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Har lagt till er till kommpis listan så länge.

Härligt man hittar lite roligt folk att köra med!

Nu ska den förbannade vintern bara försvinna. Men klart nu kan man sätta på lite snygga styling saker och trimma lite :crash

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Är med bofast i Trellehulla :)
För några år sen var vi ett gäng som samlades på torget och körde hurtiga rundor på onsdagarna.Numera är det mest glidare som ger sej ut på kaffe rep.
Tyvärr är Trellehulla ganska dött på galna sporthojsåkare eller synliga sådana iallafall.

Brukar numera köra med RR i Staffanstorp och "smyger" mej småvägarna upp dit på onsdagarna (raka vägen dit suger)

Dock har det blivit lite mindre RR körningar i år pågrund av ganska enformiga rundor men nya rek rundor testas o skapas :tummenupp

Kör annars både hurtigt o lungt tempo,senare tid har det blivit med en till från stan och då kan det bli dags utflykter på 20-30 mil i lungt till hyfsat tempo.
Gärna mot nya vyer,österlen och söderåsen trakterna är inte helt fel.

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
Vad händer i staffanstorp var onsdag .... Ni måste åka där i från rätt tidigt, Har inte sett några sportare där bara en massa gubbar med sinna krompråmar..

Jag hänger gärna med på ett par runder till sommaren ..... Om man nu platsar bland er tuffingar :yoparty :yoparty

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
perzzon skrev:
Vad händer i staffanstorp var onsdag .... Ni måste åka där i från rätt tidigt, Har inte sett några sportare där bara en massa gubbar med sinna krompråmar..

Jag hänger gärna med på ett par runder till sommaren ..... Om man nu platsar bland er tuffingar :yoparty :yoparty
Det är hemligt och du får "ställa" rätt rejält för att få reda på det. Hoppas du inte har något emot att ha lite ont i rö**n för då kan du glömma det där med onsdagsgazz.

:hihi Bara skojar! Kolla in http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=11 och leta bland trådarna som heter Onsdagsgazz, där finns både anmälningar, beskrivningar och lite foton från rundorna. :tummenupp

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
R1 racer skrev:
Är med bofast i Trellehulla :)
För några år sen var vi ett gäng som samlades på torget och körde hurtiga rundor på onsdagarna.Numera är det me.... mil i lungt till hyfsat tempo.
Gärna mot nya vyer,österlen och söderåsen trakterna är inte helt fel.

Där ser man vi e alltså fler från denna "håla", när jag o cel tagit oss till s-torp nu under hösten har vi tat 108an men den suger helt klart. Har tänkte börja leta alternativa vägar dit nu under vintern..klart skoj om vi kan bli ett gäng här i stan som kan köra dit ihopa och även andra turer när vädert e lite bättre :banana

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
Maverick_ou812 skrev:
Det är hemligt och du får "ställa" rätt rejält för att få reda på det. Hoppas du inte har något emot att ha lite ont i rö**n för då kan du glömma det där med onsdagsgazz.

:hihi Bara skojar! Kolla in http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=11 och leta bland trådarna som heter Onsdagsgazz, där finns både anmälningar, beskrivningar och lite foton från rundorna. :tummenupp

Det e lugnt man gör väl ALLT för att kunna åka hoj :arsele Ställer upp på allt.. Det e bara att säga till hur du vill ha det :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning