MC-väder!!

rogka566

Gift!
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CRF250R -12, KTM 660 SMC -05
Idag blir man inte långlivad på jobbet...
 

Bifogat

  • väder_070312.JPG
    väder_070312.JPG
    11.3 KB · Visningar: 89

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Jag har tänkt ta ut hojen idag. Men jag är rädd att vice värden kommer på mig. Han är nog inte så glad över hojar i lägenheter skulle jag tro. Tanken var att jag skulle tagit ut den inatt, men jag var allt för trött. Det är jävligt knixit att få in den i hissen men det ska nog gå bra. Jag lyckades ju få upp den så.
 

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Liiiiidingö
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Jag sitter här och skakar nu! Har abstinens som en heroinist just nu!!!! Grrr.... Måste köra!!! Ska ner till mor och far nu och hämta älsklingen! Bara polaren ringer och säger att han kan köra ner mig.... AHAHHAA! Känner mig som en fjortis som väntar på sin första bärs just nu! /Henric
 

Hi-ho

Guest
Det där stämmer inte.

Vi har helmulet och blåst i Nyköping:huvet
//J
 

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Ort
Karlskoga
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Här sopas vägarna för fullt !! FI F-N va gött.....!!! Nu så .. i år gäller det !!!
 

roban_2002

Kocken
Gick med
2 Jul 2005
Ort
lindesberg
Hoj
kawasaki ZXR750 -89, suzuki TL1000S -97 samt en paj suzuki rg125f -92
då undrar jag vilken del av nyköping du bor i?
här på ringvägen visar det 14 grader och sol!

RObin
 

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Ska ta min båge DIREKT efter jobbet (Honda CB 750) och åka och byta till en Honda CBR 900 RR Fireblade. Basiken vad jag längtar!!! Fick inte heller gå halvdag. Har asmycket att göra på jobbet. Sitter just nu och blänger ut på torr asfalt fri från salt. F-n blir ju galen om jag inte kommer ut snart!
 

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Liiiiidingö
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Då var det gjort... 25 mil blev det! Helt underbart!!! Nu lever jag igen! Hoppas det blir lika fint väder imorgon också! Känner mig som nyförälskad igen, kanske är det i livet?
 

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Skogen
Hoj
Vuxen = Bil
längtar att få köra men här ligger all grus o skit kvar på vägarna och det lär vara kvar tills det försvunnit av naturen :)
Inväntar bara mina saker så jag kan sätta på framskärm och diverse anant kolfiber sedan blir det ut och köra!
Såg en Röd CBR idag på vägen hem, fick en sådan där känsla pirrigt i magen och jag insåg varför jag betalar 20.000 kr om året för MC :)
 

Hi-ho

Guest
då undrar jag vilken del av nyköping du bor i?
här på ringvägen visar det 14 grader och sol!

RObin

Ha, då jag skrev, så var det mulet, och skit, men visst, sen blev det Kanon:tummenupp
Blev 10mil med 525:an idag:yoparty
//J


(Bor ca 500 meter från ringvägen:tungan )
 

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Köpte ny hoj igår. Kunde inte hålla mig att ta den till jobbet. Är lite ostadigt väder. Kallt om händerna var det också. Men man är vaken nu. Hoppas vädret är fint i eftermiddag också.
 

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Liiiiidingö
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Vaknade med ett stort leende idag! Sen när jag insåg att det var soligt ute och blå himmel så nådde leendet bak till nacken! Hoppas det finns tid att köra en runda idag igen! Behöver verkligen få släppa allt annat ett tag och rensa hjärnan en stund. Kör försiktigt där ute och kom ihåg att du får tänka åt bilisterna också!

/Henric
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Helt underbart att vara tillbaka i sadeln!
Satt mina första knäskrap igår :yoparty
 

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Det gick relativt smidigt att få ut hojen. Faktiskt lättare än att få in den och jag stötte inte på vaktis. Körde över tio mil och träffade en hel del hojar ute på vägarna. Bla en grå/svart sporhoj (kan ha varit en CBR) vid Sveavägen som lajade på bakslangen. Någon härifrån?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top