MC-vandalism

Shakespeare

Ogillar vivisektionister
Gick med
18 Oct 2009
Hoj
En svart en...
Någon sannolikt lågt stående varelse har tagit sig för att bryta av båda bakre körriktningsvisarna (miniblinkers). :mad: Varför gör någon så? Är det ett populärt sätt att "snabbvandalisera" motorcyklar? Har någon varit med om det eller något liknande?

Garaget är ett låst garage med kanske 30 platser i det kommunala bolagets regi.

Martin

jonashed

Medlem
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
yamaha R1
ja någon av mina två grannar som jag delar garage med snodde mitt bromshandtag bara jag och dom två som kommer in där, man får ju lust o hämnas, 14 cm bromshandtag borta :va

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Inte MC-relaterat men jag fick min plånbok med 600:- (och körkort, kontokort osv.) i på logementet under värnplikten... härligt när man vet att det är någon av nio andra personer som man levt tätt ihop med i ett bra antal månader och hade typ hälften kvar av tiden där :mad:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
I höstas var det någon som skruvade loss och stal en av våra Biltema bojar, känns rätt fattigt.

Nyligen var det gäng joggare som i allemansrättens namn joggade över våra tomter varav en satte sig och sket vid vår brunn trots att vi stod 20m därifrån och skruvade med en båt. Brorsan frågade om dom hade bajspåse. Ingen reaktion.

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Nyligen var det gäng joggare som i allemansrättens namn joggade över våra tomter varav en satte sig och sket vid vår brunn trots att vi stod 20m därifrån och skruvade med en båt. Brorsan frågade om dom hade bajspåse. Ingen reaktion.

Haha, fram med paintballgeväret i det läget. :D

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Fan vad trött man blir!

ja någon av mina två grannar som jag delar garage med snodde mitt bromshandtag bara jag och dom två som kommer in där, man får ju lust o hämnas, 14 cm bromshandtag borta :va

Hade de skruvat av handtaget???? Låter väldigt udda.
Om du knäcker en backspegel vardera på de andra två som parkerar i garaget, så är det nog bara den oskyldige som kommer kontakta dig... Genial ide' :va

En dag när jag kom till garaget (stort delat), så hade någon dragit av kapellet och lagt det prydligt ihoprullat mellan min hoj och väggen :va Väldigt udda. Hojen fick på på innergården de närmsta dygnen och jag fick aldrig nåon klarhet i vad som hänt.

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Varför någon gör så beror på att vederbörande lågt stående individ har en djup avundsjuka till din motorcykel och på detta sätt får utlopp för något han / hon inte själv kan skaffa sig och på så vis hämnas på livet genom att förstöra din egendom.Tragiskt men sant. :va

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Det finns idioter överallt i samhället, tyvärr även rätt så nära inpå en eftersom eftersom de har ett fullt normalt beteende när de är iakttagna. Men skenet bedrar, man vet aldrig vad som rör sig i deras lilla huvud. Man väljer inte sina grannar eller vilka man delar garage med. I det här fallet är det antagligen någon garagegranne eller någon som varit på tillfälligt besök (medbjuden eller objuden) som känner ett tvång att sabotera.

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Ett barn som inte vet bättre? Man kan ju i alla fall hoppas på det.

Sollen87

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2009
Hoj
Kawasaki ZX12R
Idioter och människor som inte vet vad som är vems och vems.
Inget mc inlägg men någon snodde grillen på bilen igår :huvet
Inget annat utan bara de..

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom