twinner skrev:Mot dumheten kämpar även gudarna förgäves.:=)
Gustav1 skrev:Ser gott ut det där.
McB skrev:Det var det också. Två stycken sådana där 150-grammare är perfekt mellanmål.
twinner skrev:Så fettma är inget som oroar,eller är dig ett huvudbry?
McB skrev:Jag kan (än så länge) äta precis vad jag vill utan att öka ett gram i vikt, så jag är således inte oroad. Dessutom finns det betydligt onyttigare saker att äta än en hemlagad hamburgare. Alkohol t.ex, som jag dricker högst 4-5 gånger per år.
sven666 skrev:för att inte tala om hur farligt MC åkning är.. det gör han inte alls
Oj, jag kommer nog dö snartMcB skrev:Dessutom finns det betydligt onyttigare saker att äta än en hemlagad hamburgare. Alkohol t.ex, som jag dricker högst 4-5 gånger per år.
McB skrev:Jag kan (än så länge) äta precis vad jag vill utan att öka ett gram i vikt, så jag är således inte oroad. Dessutom finns det betydligt onyttigare saker att äta än en hemlagad hamburgare. Alkohol t.ex, som jag dricker högst 4-5 gånger per år.
loser skrev:Men, men, men du har ju ett halvt grönsaksland i den där? Börjar du bli vegan? Byt genast ut grönfodret mot extra ost, så blir det kalas! En halva räk, kan också funka.
//D
McB skrev:Räksallad på hamburgare måste vara den vidrigaste kombination som har uppfunnits. Satans påfund.
loser skrev:Ännu ett I-lands problem av rang. Ost eller räk, vad skall jag ha??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|