Den finns kvar ligger idag vid macken på andra sidanStarstriker skrev:Kommer ni ihåg "Mammas", en grill som såg ut som en flugsvamp och låg vid stora rondellen i Upplands Väsby. Där kunde dom göra hamburgare minsann. Det var tider det.........
pungslungaren skrev:Den finns kvar ligger idag vid macken på andra sidan
2Wheeldrive skrev:Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn
Men endå så åker du dit nästan varje kväll!2Wheeldrive skrev:Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn
2Wheeldrive skrev:Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn
Starstriker skrev:Ahaaa. Har inte rört mig i de trakterna på ett bra tag. Den grillen borde kulturminnesmärkas! Eller varför inte sättas upp på världsarvslistan?
CJ900RR skrev:De godaste, saftigaste, möraste, största och mest estetiskt tilltalande hamburgarna finnar man i Charmonix, Le'france
Minns tyvärr inte vad stället heter men det ligger på gågatan ganska nära torget med fontänen. Standard på vägen hem ifrån afterskiiiiiiiiin
Catman skrev:Sen en annan sak...VARFÖR får man inte köpa hamburgare/meal innan kl 1100???
Jag blev vägrad köpa hamburgare innan frukostmenyn var avslutad!!!
OM jag har jobbat sen 0500 så är jag sugen på nåt som liknar mat iallafall vid 0900. Jag vill inte ha en smörgås vid namn Råger...jag vill ha nåt som fyller upp lite mer .....
Vilket dj-kla sätt
mina 50 öre
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras