Mcdonalds suger!

sirmagnus

KULTURPEDAGOG
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
RSV Mille R en Kawasaki ATW
upp med en poll vetja

ni som är lite haj på detta!
vad äter vi helst för snabb mat?/vad är godast

mcd x
max X
sibylla x
kebab x
burger king x
Pizza?
tunnbrödsrulle?
annat?
ris? det finns ju så många riskokare på vägarna :) ...

pungslungaren

Guest
Starstriker skrev:
Kommer ni ihåg "Mammas", en grill som såg ut som en flugsvamp och låg vid stora rondellen i Upplands Väsby. Där kunde dom göra hamburgare minsann. Det var tider det.........
Den finns kvar ligger idag vid macken på :) andra sidan

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Någon som kommer ihåg Clock, eller finns det någonstans fortfarande?
Annars är torggrillens mos jordens käk, (världskänt :hihi )

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
pungslungaren skrev:
Den finns kvar ligger idag vid macken på :) andra sidan

Ahaaa. Har inte rört mig i de trakterna på ett bra tag. Den grillen borde kulturminnesmärkas! Eller varför inte sättas upp på världsarvslistan?

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Hoj
--
skit-McD

2Wheeldrive skrev:
Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn

Kan inte annat än hålla med! Det e förjävligt, va där å käka igår. å som du säger så kostar de närmare 100 spänn om man ska bli mätt! DYRT!

För övrigt så har dom slutat me Mega-menyn på McD i uddevalla. Käka inte där!!!! Att dom e dyra ja de kan väl vara hänt, men att sluta servera mega-menyn, det är oförlåtligt!!! Nu måste man ju köpa vanlig meny å sen köpa extra burgare ju, de e förkastligt rent ut sagt!

Vad gäller acc och toppfart så får väl burgare ändå anses vara nyttolast eller??

MVH din BRASSARE

Braxen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Hoj
RD125twin
2Wheeldrive skrev:
Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn
Men endå så åker du dit nästan varje kväll! :7peta

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
De godaste, saftigaste, möraste, största och mest estetiskt tilltalande hamburgarna finnar man i Charmonix, Le'france :mattias

Minns tyvärr inte vad stället heter men det ligger på gågatan ganska nära torget med fontänen. Standard på vägen hem ifrån afterskiiiiiiiiin :dricka

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
2Wheeldrive skrev:

undrar va jigga ska säga nu :hihi :hihi

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Äter man en Big Mac och Co med plusmeny och tar en dipsås så är det ca 1500 kcal, det samma som halva dagsbehovet av energi för en stor man. En Big King XXL på Burger King innehåller nästan 1000 kcal i bara hamburgaren (!), det är nästan mer energi per gram än Arméns överlevnadskex man fick kvittera ut i lumpen :).

Jag ville bara inflika detta i hamburgerdiskussionen, kom ihåg att det är svårt att köra sporthoj om man är för fet :D.

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Starstriker skrev:
Ahaaa. Har inte rört mig i de trakterna på ett bra tag. Den grillen borde kulturminnesmärkas! Eller varför inte sättas upp på världsarvslistan?

Nej för faan bränn ner skiten, bränn ner den som finns i Täby också.
Mammas kunde göra fina hamburgare för 10år sen, nu e det som vilket jävla sumphak som helst, smakar skit redan i munnen helt enkelt.

Då äter jag mycket heldre på McD, Burker King eller Max.

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
gidde grillen i västerås måste ni prova om ni har vägaran förbi :)
vad sägs om en raggar meny med 400g hamburgare med ägg å bejcon på, en hel låda med stripps och en 2 l cola för 99 kr

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Varför ödsla 47:- för en Big Mac o CO när ett Big Meal på sibylla kostar 45:-??
Dessutom KRISPIGA strips som är nygjorda, inte sladdriga som har legat under värmelampan i 15 minuter......

Här i Karlskoga finns bara 1 st McDonalds men flera bra gatukök...ett under att inte McD har fått bomma igen än...men det är ju klart, alla barnfamiljerna stöder väl McD varje helg....

Sen en annan sak...VARFÖR får man inte köpa hamburgare/meal innan kl 1100???
Jag blev vägrad köpa hamburgare innan frukostmenyn var avslutad!!!
OM jag har jobbat sen 0500 så är jag sugen på nåt som liknar mat iallafall vid 0900. Jag vill inte ha en smörgås vid namn Råger...jag vill ha nåt som fyller upp lite mer .....
Vilket dj-kla sätt

mina 50 öre

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
2Wheeldrive skrev:

Suger dom bra :tungan

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
CJ900RR skrev:
De godaste, saftigaste, möraste, största och mest estetiskt tilltalande hamburgarna finnar man i Charmonix, Le'france :mattias

Minns tyvärr inte vad stället heter men det ligger på gågatan ganska nära torget med fontänen. Standard på vägen hem ifrån afterskiiiiiiiiin :dricka

POCO LOCO :yoparty :yoparty :yoparty Kan tänka mig åka dit igen enbart för dessa burgare...saknar ord, MUMS!!!

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Catman skrev:
Sen en annan sak...VARFÖR får man inte köpa hamburgare/meal innan kl 1100???
Jag blev vägrad köpa hamburgare innan frukostmenyn var avslutad!!!
OM jag har jobbat sen 0500 så är jag sugen på nåt som liknar mat iallafall vid 0900. Jag vill inte ha en smörgås vid namn Råger...jag vill ha nåt som fyller upp lite mer .....
Vilket dj-kla sätt

mina 50 öre

Kom att tänka på filmen "Falling down" som tar itu med bla korkade serveringsregler på "service vänliga" snabbmatställe... :)

Bifogat

• fallingdown.jpg
    fallingdown.jpg
    12.1 KB · Visningar: 60
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras