Tjena grabben....Hurry är det inte för kallt än på kvällarna?Nobody skrev:Undrar vilka som ska dit imorgon den 30/3? Jag lär dyka upp där mellan 16 och 17 tiden och förväntar mig att minst en Väsby snubbe ska dyka upp för att bjuda mig på McDonalds
//Nobody
Valrog skrev:Tjena grabben....Hurry är det inte för kallt än på kvällarna?
Fightern är bara en leksak...Jag åker en Gixxer 1000 i vanliga fall...Nobody skrev:Ne då, var ute och körde igår fram till 19 tiden och det gick kanon. Och det utan underställ lr något! Det är nu som det märks om man är man lr pojke
Men det är klart... åker man street fighter så kanske det är lite kallare.. vad vet jag men du har väl kanske fått din hoj sedan länge tillbaka lr...
//AJ
Valrog skrev:Fightern är bara en leksak...Jag åker en Gixxer 1000 i vanliga fall...
Men jag vill ha åtminstonde 10 grader i backen..Det blir så halt annars..
bikerwoman skrev:Eftersom jag är av kvinnligt kön och rejält vadderad så fryser jag inte så lätt jag heller Är ledig i morgon så jag kan mkt. väl tänka mig en liten tur.. om det nu duger med en Sollentunabo istället för en Väsbybo?
Beror ju lite på vädret, idag är det ju råkallt ute
Nobody skrev:Undrar vilka som ska dit imorgon den 30/3? Jag lär dyka upp där mellan 16 och 17 tiden och förväntar mig att minst en Väsby snubbe ska dyka upp för att bjuda mig på McDonalds
//Nobody
ÄR det väder så kan du räkna in mig oxå....Nobody skrev:Håll dig på vägen så är det inte halt...
Det bli 10 grader imorgon så då har du ingen ursäkt mer
Milla skrev:Du ska f*n inte ha nån mat från honom!!! Då ska han ju va på jobbet!! *s*
Vi SKA komma och häsla på snart, lovar!!
Valrog skrev:ÄR det väder så kan du räkna in mig oxå....
Nobody skrev:Han jobbar ju inte.... bara glider omkring på hojen och telefon terroriserar mig hela tiden så han är skylldig mig att försörja mig när vi är ute och åker
Ni har ju gjort ett gott försök en gång men då hade vi typ slitit ner hela köket igen.... Hur ser det ut i veckan för dig? Jocke gör ju ändå inget så där är det ju grönt
Milla skrev:Han jobbar från denna veckan...
Och jag har fullt upp med körlektioner och teori just nu
Nobody skrev:Då är det bara att åka med Jocke och göra precis tvärtom, då har du kortet i handen på noll tid
Jo, han sa att han skulle säga till dig att han skulle jobba från den här veckan så han fick vara för sig själv och bara köra hoj hela veckan, gick du verkligen på den
Okey då...VILKEN TID....Nobody skrev:Du ÄR inräknad redan
Valrog skrev:Okey då...VILKEN TID....
Johanjulgran skrev:jag kommer kanske. Inte tidigare än 18.
Yoshi_gixxeRR skrev:Hey bro, I´ll be there....
(efter 17.00 då jag slutar då )
.../Yoshi
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!