mcparkering

Smartswede

med skrapade cylindrar
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
BMWs
Gott jobbat Gismo att du drar med husse på detta och dessutom har filmcrew med dig! :yoparty

Sparvöga

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
KTM 640 SM
fy h*lvette va hojar! att se och höra alla åka iväg från parkeringen måste ju vara helgens höjdpunkt. Mullret som mina datorhögtalare producerar gör nog inte det rätta ljudet rättvisa.

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Då ses vi lördagen den 27:e Juni igen! Tack för idag!

Ferry-Redberry

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Såld , Beslutsångest
Tjena !!

Tycker det är jättebra att ni håller detta, Tänkte på en sak bara ,

är det inte bättre att ha det här lite senare ? kl 09.00 till 12.00 på en lördag tycker jag känns lite för tidigt , dom flesta går ju upp runt 10-11 på en Lördag , sen så ska man äta o göra iordning sig sen när dom kanske tar en tur till stan så är de hela över o då är det fullt med p-platser , men om man skulle ha det här kl 15.00-18.00 så tror jag det är fler som är ute efter en p-plats , men men ja kanske har fel , Ska försöka komma nästa Lördag:tummenupp

Mvh F

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Tjena !!

Tycker det är jättebra att ni håller detta, Tänkte på en sak bara ,

är det inte bättre att ha det här lite senare ? kl 09.00 till 12.00 på en lördag tycker jag känns lite för tidigt , dom flesta går ju upp runt 10-11 på en Lördag , sen så ska man äta o göra iordning sig sen när dom kanske tar en tur till stan så är de hela över o då är det fullt med p-platser , men om man skulle ha det här kl 15.00-18.00 så tror jag det är fler som är ute efter en p-plats , men men ja kanske har fel , Ska försöka komma nästa Lördag:tummenupp

Mvh F

Jag tror vi är där klockan 09 då butikerna öppnar 10 så har vi tagit upp alla platser innan folk kommer och ska parkera för att komma till butikerna.

Kommer vi 12 så är nog många platser redan upptagna av bilar.

För maximal effekt så genomförs dessa auktioner första lördagen efter löning. Nästa tillfälle borde därför bli den 27:e Juni?
Jag är inte delaktig i aktionsgruppen så jag gissar här men kommer iallafall nästa gång det blir. Kul att träffa lite folk och efter 12 dra vidare ut på lite körning.

Ses nästa gång! :tummenupp

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...