MrCrone
"Bonnie är en slags hund"
- Gick med
- 20 Mar 2003
- Hoj
- En väldigt gul R1 med väldigt svarta flames,neon och strob ;)
Precis hemkommen från Gotland, efter en helg av skoj. Tog givetvis med mig biken över Igår var det sista festen och precis som förfesten började närma sig sitt slut och alla var på väg att gå bestämde jag mig för att ställa in biken i polarens lägenhet. Han bor på bottenpanet så det var bara att rulla in genom altandörren. När bågen väl var inställd ville alla höra ljudet och vi drog igång den inne i lägenheten så det dåna om det! Fett kul var det, blir bra akustik med highpipe i en studentlägenhet Alla garva och tyckte det var kanon såklart. Tjejerna som redan var på väg att gå drog som en avlöning när det började vråla inne i lägenheten
Men publiken ville ha mer! Folk ville ha brännt gummi och den som skrek högst var polaren vars lägenhet det var... Som en god medmänniska kunde jag inget annat göra en att göra honom och resten av grabbarna glada...
Så det vara bara att gränsla bettan och börja bränna däck på heltäckningsmattan!!! Två burnisar blev det och nu vet alla hur betonggolvet under mattan ser ut i lägenheten.
PS: Passar på att nämna att jag är nykterist och med andra ord var spiknykter när detta gjordes
ENJOY the MAYHEM!!!
Men publiken ville ha mer! Folk ville ha brännt gummi och den som skrek högst var polaren vars lägenhet det var... Som en god medmänniska kunde jag inget annat göra en att göra honom och resten av grabbarna glada...
Så det vara bara att gränsla bettan och börja bränna däck på heltäckningsmattan!!! Två burnisar blev det och nu vet alla hur betonggolvet under mattan ser ut i lägenheten.
PS: Passar på att nämna att jag är nykterist och med andra ord var spiknykter när detta gjordes
ENJOY the MAYHEM!!!