Med vilken Ålands båt och tid åker ni?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
När åker ni till åland och med vilken båt/linje? kul å se om man blir själv eller om det finns fler motard tokar på samma båt.

Vi åker med Eckerö linjen kl 17:00 på fredag och vi är:
Martin
Sandra
love.gif

Jocke
Linus
Crille

Satan va kul det ska bli.

Vi syns på Åland :hej

Last edited:
jag åker med 10 båten för att hinn med nått varv på fredagen oxå! man är toksugen på att köra men ändå skraj som fan om man skulle vurpa så är risken stor att knät ryker igen....

Evil M skrev:
När åker ni till åland och med vilken båt/linje? kul å se om man blir själv eller om det finns fler motard tokar på samma båt.

Vi åker med Eckerö linjen kl 17:00 på fredag och vi är:
Martin
Sandra
love.gif

Jocke
Linus
Crille

Satan va kul det ska bli.

Vi syns på Åland :hej
Varför fick inte jag nåra :kär ???? Evil :whip

Hmm.. Jag kan ju inte bestämma mig!!!

Hade ju bokat båten som går 20:00 från Grisslehamn på fredagen, för att Krattan skulle hinna med efter jobbet och hämta mig i S-tälje och så, mennu kan jag ju åka när jag vill (eftersom han inte ska med :( ) så då har jag drabbats av beslutsångest! :rolleyes:

Mest troligt är att jag bokar en tidigare färja, vi får väl se var det finns plats på eftermiddagen! :rodnar

:hej

Men... när åker ni hem igen förresten? Jag har bokat in färjan från Eckerö 20:15 på söndagen...

OK! Ska prata med min samåkare (Heda-gurun) om när vi ska åka hem. Jag har för mig att jag gjort upp med MCbudet att vi ska åka med sena färjan, men jag har iaf bokat om ditresan till 17:00!!!

15-färjan på torsdag via Grisslehamn. Schultze+ bror och eventuellt en till, bor i stugan - och på fredag f.m. åker vi ner till Söderby och hämtar nycklarna. Blir en del banåka på fredag också och ni som kommer under dagen får antagligen komma ut till banan först, för att inte bli ståendes utanför ungdomsgården.

Jag åker hem först påföljande söndag, så räkna med att det finns tillfälle till mer banåka för den som vill.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back