Medelmsavgift

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
För någon dag sedan fick jag ett mail från SSEMSE om att jag inte hade betalat medlemsskapet för 2009, vilket jag därför tvingades göra på nytt idag. Som sagt "på nytt"...
Min bank har redan dragit 500:- till SSEMS den 2 december på kontonummer 10 62 50-4. Nu betalde jag iofs via min vanliga internetbank utan att gå in på SSEMSE:s hemsida och innnan vi fick mail om att det var dags att betala för 2009, men i alla fall. Jag ville inte riskera att missa att betala så jag var ute i god tid.
Har skickat mail om det men ej fått svar så jag chansar via SH.

Har jag nu, i onödan, betalat dubbla medlemsskap eller har jag bara betalat medlemsskap en gång och sponsar klubben med de övriga 500?

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
hej

Du kommer om du har betalat 2 ggr att få tillbaka dina 500 som du betalat för mycket. Men för enkelhetens skull snälla betala via hemsidan ALLTID. detta underlättar betydligt jobbet i vår bokföring

Vice ordförande

PS sänd ett mail till info@sydskanesemse.nu med info så fixar Sanne det åt dig ASAP

X FUERA

X FUERA DESDE DENTRO
Gick med
10 Jan 2007
Hoj
KTM EXC 450 -09, Suzuki RM, Fiddy Ten7
Kommer det skickas ut bekräftelse till dom som har betalt? Vore bra så man vet att allt är OK!

SanneJ

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
ZX-636R ´04
bonny: När har du skrivit mejl? Jag har svarat på alla mails som fanns i går kväll, men har inte svarat på mejls som har kommit i dag... Ibland gör man andra saker:tungan Så skulle vi inte försöka ta den via info-mailen istället? Om man kan bevisa man har betalad (fx. på sitt kontouttag) har man betalad, och då finns ju ingen anledning till att betala igen. Man förlorar såklart inte heller sitt medlemskap om man kan bevisa man har betalad.

Vi kommer inte! att skicka ut bekräftelse till dem som har betalad, det går som sagt att kolla på sitt kontouttag (och på så sätt som blacktriple skriver), så det ville vara rätt så onödigt och mycket jobb för oss. Jag förstår Ni vill vara 200% säkra på inte att förlora era medlemskap, men om betalingen står som genomfört i era bank, varför skulle betalningen då inte ha blivit genomfört?:)

Jag beklagar att vi har skickat påminnelse till dem som har betalad på vårt Plus-giro, men det går tyvärr inte att kolla dessa betalningar just nu, eftersom allt det här med namnbyte osv. (ifb med ändring av styrelse) är ën lång process när det gäller banksaker. Därför kan det också ta sin tid innan du får dina pengar tilbaka Bonny, jag är ledsen.

Jag kanske skulle berätta för dem som inte vet, att jag är ny kassör i föreningen, men jag kommer nog inte att svara på mycket frågor i framtiden via SP. Ni får skicka mejl på info@sydskanesemse.nu (som det också står på hemsidan) och där lovar jag att svara -normalt under kvällstid tror jag, har inte hittat nån rutin för detta ännu, och kanske hinner jag inte heller svara varje dag, men inom några dagar i allafall. Om det brådskar finns också mobil att ringa på: 0709-308917. Jag har nu inte heller möjlighet att svara på den hela tiden heller, men lägg evt. en besked (eller sms), så återkommer jag i så fall.

Mer info om framtiden och vad som är på gång kommer på hemsidan :banana
Ha det så bra! och god fortsättning:fyllisar

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping