Ska tälta i Finland. Där kan det regna men vi tältar ändå...Funderar på en tältvända till Mora nu till helgen, innan jobbet börjar nästa vecka. Nån som är intresserad av att haka eller möta upp? Så länge vädret är ok. Är det massa regn får det vara...
Fick min beskärda del av väta på mina två Norge-turer tidigare i augustiSka tälta i Finland. Där kan det regna men vi tältar ändå...
Vi hade en kort regnskur efter att lämnat ett soligt och alldeles för varmt Bergen. Sen slog vi upp vårat tält i sol och vaknade med sol.Fick min beskärda del av väta på mina två Norge-turer tidigare i augusti
Vi blir två som kör, som det ser ut nu. Åker från Bålsta/Shell kl. 9.00. Kompisen nobbade tält, så vi övernattar i stuga hos hojklubben Redwings i Mora i stället. Blir finåka på lite blandade vägar, och säkert en del grus också. Blir transportköra på gruset, ej grusbus. Släta däck på kompisens Vstrom.Hmm, det kliar ju lite, men det är osäkert om jag får ledigt från Regeringen... Hur ser planerna ut, avgångstid, resväg? Nu säger prognosen regn här, sol i Mora, men det kan ju ändras.
Det hade varit trevligt, men jag hann få schemat fullt hemmavid istället Men en sväng iväg och fiska med grabben ska det bli, det ser jag som fullgod kompensation för en hojtur.Vi blir två som kör, som det ser ut nu. Åker från Bålsta/Shell kl. 9.00. Kompisen nobbade tält, så vi övernattar i stuga hos hojklubben Redwings i Mora i stället. Blir finåka på lite blandade vägar, och säkert en del grus också. Blir transportköra på gruset, ej grusbus. Släta däck på kompisens Vstrom.
Första hojträffen jag åkte till var där i Mora 1982.Vi blir två som kör, som det ser ut nu. Åker från Bålsta/Shell kl. 9.00. Kompisen nobbade tält, så vi övernattar i stuga hos hojklubben Redwings i Mora i stället. Blir finåka på lite blandade vägar, och säkert en del grus också. Blir transportköra på gruset, ej grusbus. Släta däck på kompisens Vstrom.
CBX jag funderar på att köpa nu. Kompis på Åland har den och kollade in den i helgen. Dom är så jäkla läckra ?Första hojträffen jag åkte till var där i Mora 1982.
Det största minnet är förare på en CBX 1000 som kördes både på bakhjulet men också nere i diket utan att gå omkull...
Tältade naturligtvis liksom i helgen fast några mil öster om Mora...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|