Mekbiljett till Falken Wanted

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det vore bra om man kom in backstage på Söndagen 15 Juni, jag har ju kameror & stativ å jox.

Har du en mek/depå biljett över så pm:a Xenomorf, han har min hemadress, jag åker till Japan idag och jobbar 5 dagar så jag kommer inte åt SH forumet.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Alla serienamälda förare säljer "sponsorbiljetter" som du kan köpa och vad gäller backstage har du ju bara bandepån som extra på en mekbiljett.

Vi har få mekbiljetter i år efter flera års missbruk men hör jag någon som får över säger jag till....

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Alla serienamälda förare säljer "sponsorbiljetter" som du kan köpa och vad gäller backstage har du ju bara bandepån som extra på en mekbiljett.

Vi har få mekbiljetter i år efter flera års missbruk men hör jag någon som får över säger jag till....
Jag har redan en "vanlig" biljett, har jag sen ett mekpass så snackar jag in mig, det gick ju bra på Knudan :tummenupp

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Chrille skrev:

Vill du inte bli filmad? Micke får min så att jag får bildbevis när jag förnedrar dej i racet :squid

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nr:18 skrev:
Vill du inte bli filmad? Micke får min så att jag får bildbevis när jag förnedrar dej i racet :squid

Ni resonerar som att man inte kommer in utan mekpass?? Det enda du inte kommer åt är bandepån ju?

Annars hade jag lånat ut ett pass till Micke som vill filma MEN jag har inga kvar som sagt.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
I depån, mellan warmup och rejs kanske? Srpinga runt, dricka kaffe och prata skit?

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
jag har nog någon biljett över... Tror inte att folk kommer upp från skåne och kollar...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Ni resonerar som att man inte kommer in utan mekpass?? Det enda du inte kommer åt är bandepån ju?

Annars hade jag lånat ut ett pass till Micke som vill filma MEN jag har inga kvar som sagt.

Ska man filma kan det väl vara en idé att jaga tag på en fotoväst också, så man kan stå på nåt bra ställe och filma?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
oFFkeFF skrev:
Ska man filma kan det väl vara en idé att jaga tag på en fotoväst också, så man kan stå på nåt bra ställe och filma?

Precis.
Eftersom GSXR1100R en sann kapitalist med isterbuk och allt så kan han väl gott betala sig in, snacka med arrangören och få sig en fotoväst. Knalla in på området och filma bäst han kan. Snåljåp.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Precis.
Eftersom GSXR1100R en sann kapitalist med isterbuk och allt så kan han väl gott betala sig in, snacka med arrangören och få sig en fotoväst. Knalla in på området och filma bäst han kan. Snåljåp.

Din bappskalle, jag har redan en biljett men vill kunna koera in i depa med bilen med all utrustning.

Arigato from Nipponland :bow

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping