Mellandagsrally - sleepin in da woods **28 dec - 30 dec**

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hur långt måste man åka?

Vad ska det kosta?

Jag och Rick vill ut i naturen och skyffla lera, grus och kanske snö!? när alla andra ska ränna runt bland butikerna och försöka ta igen sin dåliga tajming ;)

Vi har inte bestämt vart vi ska, men vi vill ha tillgång till bra ställen att åka på, Värmland/Dalarna?! Gärna någon form av vindskydd/stuga/koja där man i bästa fall kan torka sina kalsonger. Finns det möjlighet att hitta en plats där man kan spela oanständig musik och ta sig en (back) pilsner är det en riktigt bra bonus.

Vi har tillgång till en rejsbuss där vi har tänkt att stoppa in mopparna (KTM 660 (endurodäck) och 690 enduro) så vi är ganska flexibla.

Vill du hänga med?
Har du förslag på vart vi bör åka?
Vet du hur man kan övernatta?
Har du skog som behöver luftas?

Tanken är att vara borta tisdag 28 dec till torsdag 30 dec.

Alla förslag är välkomna, vi har inte kommit så långt i våran planering.

Som en liten presentation av vilka vi är kan ni kika på dom här filmerna där vi dyker upp ibland.

[YOUTUBE-ID]mjkFXIi02iU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]zFNkn2ymAhc[/YOUTUBE-ID]

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Härligt. Låter som att det kan bli en fin blöt tur. Föreslår Dalsland alternativt Värmland i Torsbytrakterna.

Vandrarhem funkar bra att bo på. Såhär års torde ni bli ganska ensamma, så ni kan säkert springa nakna och spela hög musik på nätterna!

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Låna ett militärtält o campa i geggan. Då kan ni leva hur mycket rövare ni vill.

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Vilken respons! Är det inga som delar vårat intresse, eller är jag och Mark unika? :rolleyes:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vilken respons! Är det inga som delar vårat intresse, eller är jag och Mark unika? :rolleyes:

Min hoj är tyvärr lite tung när det börjar bli halt. Dessutom misstänker jag att jag får på käften om jag sticker ut i skogen på julafton :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Min hoj är tyvärr lite tung när det börjar bli halt. Dessutom misstänker jag att jag får på käften om jag sticker ut i skogen på julafton :)

Äsche, undanflykter ;)
Vi åker ju inte förrens den den 27e dec ;) då ska du väl vara klar?
Det lutar åt att vi åker ner till min kusin som bor i Laholm. Där ska det finnas gamla militärområden man kan harva runt på. Antar att även militären är ledig då.
På kvällen är inte kusinen rädd för att sänka egenimporterad tyskbärs till oanständig dunka dunka. Sist jag var där skjöt vi kanon (i hallen så ett fönster sprack) :tummenupp
Skulle vi få tid över blir det lerduveskytte och traktorracing (kusinens traktor han trimmat själv).

[YOUTUBE-ID]tMyRdYwuMCM[/YOUTUBE-ID]

Silverjonten har visat intresse. Likaså en kompis vid namn Erik som har en fyrhjuling modell snabb. Han har även en potatiskanon :p

Här är det Jonas som försöker skjuta duva :)

[YOUTUBE-ID]YXrd8AnToDI[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Mark var e listan. Jag e juh på. :tummenupp

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Här är den:

1. Rick
2. Mark
3. Silverjonten
4. aidem

Glöm inte Knullbåxks MC-kläderna :p

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
Varför inte inleda med lite endurotävling. Juldansen i Karlsborg den 28:e om jag har fått rätt uppgifter om datum

_rills_

Guest
Hade lätt hakat på men har inte hunnit flytta ner från snöiga norrland då, Men har ni hört efter på SOE.se?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
1. Rick
2. Mark
3. Silverjonten
4. aidem
5. Erik - atv

Hade lätt hakat på men har inte hunnit flytta ner från snöiga norrland då, Men har ni hört efter på SOE.se?

Joda, har lagt ut en blänkare där.

Synd att du inte kan hänga med.
The more The merrier!

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Hur långt måste man åka?

Vad ska det kosta?

Jag och Rick vill ut i naturen och skyffla lera, grus och kanske snö!? när alla andra ska ränna runt bland butikerna och försöka ta igen sin dåliga tajming ;)

Vi har inte bestämt vart vi ska, men vi vill ha tillgång till bra ställen att åka på, Värmland/Dalarna?! Gärna någon form av vindskydd/stuga/koja där man i bästa fall kan torka sina kalsonger. Finns det möjlighet att hitta en plats där man kan spela oanständig musik och ta sig en (back) pilsner är det en riktigt bra bonus.

Vi har tillgång till en rejsbuss där vi har tänkt att stoppa in mopparna (KTM 660 (endurodäck) och 690 enduro) så vi är ganska flexibla.

Vill du hänga med?
Har du förslag på vart vi bör åka?
Vet du hur man kan övernatta?
Har du skog som behöver luftas?

Tanken är att vara borta tisdag 28 dec till torsdag 30 dec.

Alla förslag är välkomna, vi har inte kommit så långt i våran planering.

Som en liten presentation av vilka vi är kan ni kika på dom här filmerna där vi dyker upp ibland.

[YOUTUBE-ID]mjkFXIi02iU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]zFNkn2ymAhc[/YOUTUBE-ID]

vad är det för framskärm på phasers hoj (när han skall köra upp för backen?) 660?

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping