Har en bild från 15e April förra året, då hade det kommit en jävla massa snö under dagen, I nordvästra Skåne...Fick en fin notis på facebook för någon vecka sen om att "det här gjorde du för ett år sen!". Vid den här tiden förra året körde jag hoj tydligen... Fick man ju inte alls abstinens, tack facebook och tack vinterhelvete
Ny dag, nya möjligheter.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/m6p1zO/olyckskaos-i-sodra-sverige-under-onsdagsmorgonen
Utländska chaufförer som bara ger upp, sätter färdskrivaren på "säng", rullar bak i kojen, drar för gardinerna och inväntar våren - mitt på jävla motorvägen!
Jo, jag gillar snö och vinter. PÅ VINTERN!
Men framför allt gillar jag läget. Lägg på kedjor och tjööör goddamnit!
Det där med lastbilschaffisarna är 100% våra skitpolitikers fel. I norge släpps inte rumänbulgariska tattarlastbilar in utan vinterdäck, det står temporärar däckbytarstationer vid gränsen hela vintern. Vi bara snällt låter dom rulla runt på blanka sommardäck här. Ursäkta franskan, men jävla idiotland..Ny dag, nya möjligheter.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/m6p1zO/olyckskaos-i-sodra-sverige-under-onsdagsmorgonen
Utländska chaufförer som bara ger upp, sätter färdskrivaren på "säng", rullar bak i kojen, drar för gardinerna och inväntar våren - mitt på jävla motorvägen!
Jo, jag gillar snö och vinter. PÅ VINTERN!
Men framför allt gillar jag läget. Lägg på kedjor och tjööör goddamnit!
Det där med lastbilschaffisarna är 100% våra skitpolitikers fel. I norge släpps inte rumänbulgariska tattarlastbilar in utan vinterdäck, det står temporärar däckbytarstationer vid gränsen hela vintern. Vi bara snällt låter dom rulla runt på blanka sommardäck här. Ursäkta franskan, men jävla idiotland..
Har en bild från 15e April förra året, då hade det kommit en jävla massa snö under dagen, I nordvästra Skåne...
Jag tog premiärturen med hojen I måndags förra veckan, typ 5 plusgrader och sol då.
Nu faller snön åter igen, jävla pissväder...
Jodå, det gör vi.Bor vi i samma ängelholm?
15e april förra året grillade jag för att fira lite. Utomhus, hela dagen. Inte en snöflinga
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|