Men satan!

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Börjar bli dags för ett gruppinköp.

Någon som har en farmartank eller 10-20 fat som vi kan fylla i baltländerna med billig soppa och ta in i Sverige "för eget bruk"...

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Det är fan sjukt!! Vad kommer egentligen hända med allt?

om 20 år så kommer alla få cykla o sådant, jag lovar!

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
-
Skold skrev:

Bra för jag vill inte gå runt i jackson mask om 5år! Så om alla jävla idioter slutar köpa bilar med 500hk så blir det inte så jävla dyrt gemfört med förut. Men vafan att folk köper stora 3 tons jeepar med flera hundra hästar är onödigt.
Jävligt onödigt att framföra så bensin slukande bilar på den allmäna vägen bara föra att impa på folk för man får ändå inte köra fortare än 120km/h i Sverige.
Rädda miljön för helvete och förbjud alla jävla jeepar och bensin slukande bilar

PS: Har man råd med motorfordon så ska man fanimig ha råd med bensin.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
More skrev:
Bra för jag vill inte gå runt i jackson mask om 5år! Så om alla jävla idioter slutar köpa bilar med 500hk så blir det inte så jävla dyrt gemfört med förut. Men vafan att folk köper stora 3 tons jeepar med flera hundra hästar är onödigt.
Jävligt onödigt att framföra så bensin slukande bilar på den allmäna vägen bara föra att impa på folk för man får ändå inte köra fortare än 120km/h i Sverige.
Rädda miljön för helvete och förbjud alla jävla jeepar och bensin slukande bilar

110 är det väl?

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
Gustav1 skrev:
110 är det väl?

Är på nått ställe dom har på prov med digitala skyltar som ändrar hastighet efter väderlek m.m.. där var max hastighet 120.. Var ett tag sen jag hörde om detta så kan vara helt fel..

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Jag håller med....det är juh s-atan! :huvet

Bara den saken att ca 70% av priset är skatt! Vet inte säkert, men det är väl en stor del av priset som är miljöavgifter av olika slag...sedan finns det åtskilliga länder där de inte ens kan stava till KATALYSATOR... :fatta!

/KaliZ

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
More skrev:

Verkligen bra sagt :tummenupp
Hoppas att det finns flera därute som tänker som vi gör Mr. More... :yoparty
Rädda miljön och världen!!!

Skold

2-takt skare va!
Gick med
31 Jul 2003
Hoj
Hojlös
Björklund skrev:
[Skold vem är du som bor i bollnäs?
Ska du med och åka i helgen? :)

Tyvärr så har jag inget körkort än, men funderar på att dra med fader en sväng till järvsö eller nå! :tummenupp

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
KaliZ skrev:
åtskilliga länder där de inte ens kan stava till KATALYSATOR... :fatta!

/KaliZ

precis... va i Thailand för några år sedan.. 6 filig motorväg inne i Bangkok.
alla kör med ansiktsmask & solen går inte att se för all smog... :sjuk

Skiez

XXX
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
4hjul.nu
More skrev:

är det inte onödigt då också att köra mc? då kan man juh lika gärna skippa det med :skrämd

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024