Mer silly season

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Hoppas verkligen att Rossi signar för Ducati om någon annan än Honda...

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Rossi på en Yamaha borde väl vara en sisådär lagom utmaning med hånsyn till hur Yammorna gått i år. Men fan tro't...

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Ok, de yrar mera än vanligt nu...

Fan också, hoppas verkligen att han inte skriver på för Honda igen. Och hoppas att Edwards gör det!

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Äsch! Vem är Rossi liksom? Som om någon brydde sig om vad han ska köra nästa år. Det har börjat gå rykten om vad jag ska köra nästa år. Har ni inte hört dem? Kanske inte så konstigt. Ingen har frågat och ingen annan är jag vet att det pågår diskussioner. Det är jag som diskuterar med mig själv.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Teddy skrev:
Äsch! Vem är Rossi liksom? Som om någon brydde sig om vad han ska köra nästa år. Det har börjat gå rykten om vad jag ska köra nästa år. Har ni inte hört dem? Kanske inte så konstigt. Ingen har frågat och ingen annan är jag vet att det pågår diskussioner. Det är jag som diskuterar med mig själv.

Haha, men vafan, jag har bara inte hunnit skriva inlägget silly season 250r ännu bara..

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Silly Season i Sverige innebär väl att vi diskuterar vilka klasser som ska få vara med??

Tyvärr har jag inte hört något än och efter SO-festen vet vi ju så nu gäller det att diskutera.

Edit/ Vad gäller Teddy så har jag hört att han kontemplerat över det faktum att "the bigger they are, the harder they fall" och tifrån det bestämt sig för att köra 125jr på dispens nästa år. Litet lätt och långsamt torde vara rätt val för mannen, myten, klotarn.

Ett riktigt kodakmoment när killen som ska köra en sista, försiktig träning innan operationen av sin skadade axel står och funderar över möjligtheterna att tejpa ihop skiten..... Innan lunch om jag inte kommer ihåg fel...

Last edited:
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...