När man klickar på någons avatar för att se profilen öppnas den inte i nytt fönster, så var det väl tidigare?Finn fem fel!
tror det är bättre att det är valfritt att öppna i nytt föster. bara att hålla in SHIFT-knappen och klicka på länken i fråga.När man klickar på någons avatar för att se profilen öppnas den inte i nytt fönster, så var det väl tidigare?
Jo du har ju rätt i att valet alltid finns, jag reagerade bara av gammal vana.tror det är bättre att det är valfritt att öppna i nytt föster. bara att hålla in SHIFT-knappen och klicka på länken i fråga.
Den fungerar bra på mitt ff både i Lin och win så det är nog nåt annat fel. Har du ställt in nåt knepigt för javascripten?Passar på att slänga in en fråga om ett problem jag har.
Jag kör Firefox under Linux hemma och när jag klickar på nåns användarnamn får jag inte upp rullgardinsmenyn där man kan välja "Visa profil/skrivbord", "Skicka PM" osv. Saknar jag nån plugin, och vilken i så fall? I Firefox under Windows funkar det bra.
Den fungerar bra på mitt ff både i Lin och win så det är nog nåt annat fel. Har du ställt in nåt knepigt för javascripten?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|