Mera brudar....

Doctor Desmo

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
Ducati Pantah 600 -82
Javisst, här kommer en till!
Gick med på SH-forumet för ett tag sedan och glömde visst skriva här...... :confused:
Jag är helt "insnöad" på italienska fordon, så valet av hoj blev inte så svårt. Mina 2 italienare med 4 hjul har fått sällskap av en alldeles underbar gammal Ducce. Jag är störtkär i min Pantah! :pannkyss
På bilden är jag och hojen på Gotland Ring och gasar. Annars håller vi oss mest i norra delen av norden eftersom bostad och garage är i Umeå. Brukar arrangera banträffar på Midlanda, Artic Circle Raceway, Kemora mfl. Alltid lika trevligt att träffa likasinnade!
Älskar det låga, mullrande och vrålande motorljudet, väghållningen, känslan och doften :Bugar ..........nämen jääävlar va sugen jag blir nu, måste till garaget och varmköra den lite!
(grannarna tycker det är jätteroligt när jag sitter och tokvarvar om kvällarna!)
Ciao

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Var kommer alla Ducati ifrån? Välkommen, jag är en snäll pojke som inte
frågar efter bild.
Psst Pm :3freak

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Doctor Desmo skrev:
Javisst, här kommer en till!
Gick med på SH-forumet för ett tag sedan och glömde visst skriva här...... :confused:
Jag är helt "insnöad" på italienska fordon, så valet av hoj blev inte så svårt. Mina 2 italienare med 4 hjul har fått sällskap av en alldeles underbar gammal Ducce. Jag är störtkär i min Pantah! :pannkyss
På bilden är jag och hojen på Gotland Ring och gasar. Annars håller vi oss mest i norra delen av norden eftersom bostad och garage är i Umeå. Brukar arrangera banträffar på Midlanda, Artic Circle Raceway, Kemora mfl. Alltid lika trevligt att träffa likasinnade!
Älskar det låga, mullrande och vrålande motorljudet, väghållningen, känslan och doften :Bugar ..........nämen jääävlar va sugen jag blir nu, måste till garaget och varmköra den lite!
(grannarna tycker det är jätteroligt när jag sitter och tokvarvar om kvällarna!)
Ciao

om du vill äga en till italenare så kan du få köpa en fiat 126a ;) :tummenupp

VÄLKOMMEN .

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
Vad ar en pantah? Har alldrig hørt talas om en sån forut, har du en bild på hojen? ps. valkommen....

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Ciao Annica, benvenuto!
Vill oxå ha italienska skönheter i garaget men har bara en på två hjul för tillfället.
Måste sälja en koreanska först.... :huvet
Ses 1:a Maj Skokloster då? :)
/Rickard

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...