Mera Midlanda!

Skeptisk!

Energisnål
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
ZX 6a , KX250
Hejba!
Är det någon som har pejl på möjligheterna att få dra några varv på Midlandabanan i sommar förutom körningarna med killarna på Banåkning.nu?
(självklart anmäld den 7-8/7!!)

(Börjar känna mej impopulär uppe i Gravmark)

/Sugen på kurvor

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Skeptisk! skrev:
2237586 Hejba!
Är det någon som har pejl på möjligheterna att få dra några varv på Midlandabanan i sommar förutom körningarna med killarna på Banåkning.nu?
(självklart anmäld den 7-8/7!!)

(Börjar känna mej impopulär uppe i Gravmark)

/Sugen på kurvor
Brukar vara allmänhetensåkning någon måndag varje månad på kvällstid. Annars är det onsdagsbus varje onsdag, tror de får betala 100 kr för 3 varv. :3freak 7-8 är den sista inplanerade körningen vad jag vet MEN håll ögonen öppna, brukar vara folk som hyr banan med kort varsel! Bästa stället att titta på är här i Umeådelen eller Sundsvallsforumet.

Skeptisk!

Energisnål
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
ZX 6a , KX250
DR-Zätare skrev:
2237682 Har han stått i kurvan och signalerat "70km/h" med fingrarna åt dig också?
Har slutat försöka tyda alla viftande medmäniskor som jag passerar! men jag antar att allt de vill är att få en kompis!

Skeptisk!

Energisnål
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
ZX 6a , KX250
RJ skrev:
2238128 Brukar vara allmänhetensåkning någon måndag varje månad på kvällstid. Annars är det onsdagsbus varje onsdag, tror de får betala 100 kr för 3 varv. :3freak 7-8 är den sista inplanerade körningen vad jag vet MEN håll ögonen öppna, brukar vara folk som hyr banan med kort varsel! Bästa stället att titta på är här i Umeådelen eller Sundsvallsforumet.
Tack jag skall hålla ögonen öppna! hann med tre åkningar i fjol och har som mål att det ska bli mer i år.
Såg att banåkning.nu har en körning på Gelleråsen i augusti har du någon pejl om det är en rolig bana som är värd resan?

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Skeptisk! skrev:
2238885 Tack jag skall hålla ögonen öppna! hann med tre åkningar i fjol och har som mål att det ska bli mer i år.
Såg att banåkning.nu har en körning på Gelleråsen i augusti har du någon pejl om det är en rolig bana som är värd resan?
Har själv inte kört på Gelleråsen men banan sägs ju vara bra dock har de ju byggt om den nu och det råder väl delande meningar om huruvida det blev bra eller ej. Någon som sägs vara värt pengarna är körningen på Mo I Rana 16-17 juli (eller var det 17-18). Sök på forumet om du är intresserad, tydligen finns det platser kvar.

Skeptisk!

Energisnål
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
ZX 6a , KX250
RJ skrev:
2238962 Har själv inte kört på Gelleråsen men banan sägs ju vara bra dock har de ju byggt om den nu och det råder väl delande meningar om huruvida det blev bra eller ej. Någon som sägs vara värt pengarna är körningen på Mo I Rana 16-17 juli (eller var det 17-18). Sök på forumet om du är intresserad, tydligen finns det platser kvar.
Skall kolla det! men det känns aldrig bra att åka norrut nu då rimfrosten just upphört!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Skeptisk! skrev:
2238885 Tack jag skall hålla ögonen öppna! hann med tre åkningar i fjol och har som mål att det ska bli mer i år.
Jag anser att Gelleråsen är värd resan :tummenupp
När det gäller Mittsverigebanan så är det som Roger säger... Håll koll i Sundvallsforumet. Där kommer ofta körningar upp. I Måndags var där en för alla :tummenupp Tips är att ta RR-licens för då kan du även köra på alla RR-träningar på alla banor. På Mittsverigebanan kör vi RR-träning alla Tisdagskvällar.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping