RJ
God & glad kexchoklad!
Hur spenderar man lucia på bästa sätt? Jo man åker upp till Storuman och snön för att träna skotercrosskörning. Även denna helg hade Sören och Viktor Stenman lagt ner ett hästjobb på att iordningsställa två nya banor och fixa till en av förra helgens banor. Återigen fick kameran följa med dock var jag inte lika flitig fotograf som förra gången, man måste ju hinna köra också! Nog fick jag köra alltid, förmiddagen gick bra fast på eftermiddagen var jag helt slut. Armar och händer var som blysänken, skotern levde sitt eget liv och högertummen förmådde inte att trycka gasen fullt mot styret. Detta var synd för bättre träningskamrater får man leta efter, jag skulle vilja se den samlade medaljskörden som dessa herrar har kört ihop. Flertalet svenska mästare och en nordisk mästare fanns på plats, klart man blir inspirerad att gasa men som sagt till slut säger kroppen ifrån. Men jag kommer igen var så säkra...
Nåväl de flesta bilder är från igår lördag sedan visar jag någon bild från förra helgen också. Om ni tycker några bilder är suddiga beror det på snöröken.
Först ut ser vi en hårt gasande lynxförare körandes för Robertsfors.
Nåväl de flesta bilder är från igår lördag sedan visar jag någon bild från förra helgen också. Om ni tycker några bilder är suddiga beror det på snöröken.
Först ut ser vi en hårt gasande lynxförare körandes för Robertsfors.
Bifogat
Last edited: