Mest debatterat/uttjatat

Vilket/Vad är mest debatterat/uttjatat på SH?

• Antal röstningar
    0

KIRE

Guest
Jepp av ovanstående alternativ, Försäkringar.
Men skulle ghostrider funnits med så skulle jag lätt valt honom.

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Frågan om vilken sporthoj nån ska köpa som förstahoj är ju rätt frekvent :4skrika

Avelin

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet 600 & Suzuki DR600 motard
Tjat om moralkärringar och blocket har ganska så hög frekvens oxå! :fakta

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Ganska uttjatande!

Du glömde detta! ganska uttjatande är spam o paj kastning som förstör somliga trådar.Exempel finns oxå i annons avdelningen,förstår att folk tröttnar på att annonsera där när bara en massa skitinlägg läggs till.Nu har jag inte länken här men där var nån kille som försökte sälja en R1.a o blev mer eller mindre nerbombad med massa oseriösa inlägg...hm man tyckte nästan synd om stackarn.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
"Vilken hoj ska jag köpa", och vilken hoj är bäst?" är nog mest uttjatat.

De andra sakerna kan man nog inte tjata tillräckligt om.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
OLJEKYLD GSXR skrev:
"Ska jag köpa R1 eller gsxr1000 som förstahoj, jag är 19 år" är det jag är mest trött på.

Ja, alla fattar väl att en Hayabusa turbo är bäst? :kocko

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Mattiaz skrev:
Frågan om vilken sporthoj nån ska köpa som förstahoj är ju rätt frekvent :4skrika

Visst tjatas det mkt om detta, men det är väll lixom en av grundpelarna med ett Forum - att hjälpa nya MCister på traven!

Sedan att det får tusen totalt oseriösa svar på sin mkt seriösa fråga är ju faktiskt inte frågarens fel...

Men, visst, en - "jag är 19 år och är en Gixxer 1000 bra som första hoj" -fråga kan ju vara lite svårt att ta seriöst... :hihi
Fattar väll vilket äggahuvud som helt att det är!! :hihi :hihi :yoparty

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Minimoto!! :fakta

Som en känd moderator en gång sa: -"Det är som att prata hyrkart på Zatzy"

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
R1 racer skrev:
Du glömde detta! ganska uttjatande är spam o paj kastning som förstör somliga trådar.Exempel finns oxå i annons avdelningen,förstår att folk tröttnar på att annonsera där när bara en massa skitinlägg läggs till.Nu har jag inte länken här men där var nån kille som försökte sälja en R1.a o blev mer eller mindre nerbombad med massa oseriösa inlägg...hm man tyckte nästan synd om stackarn.

=Allmänt tjabb i sandlådan

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
lätt "vilken hoj ska jag välja"
massor av folk har helty enkelt ingen fömåga tta ta reda på information eller ens skalle att tänka med själva.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tysken skrev:
Minimoto!! :fakta

Som en känd moderator en gång sa: -"Det är som att prata hyrkart på Zatzy"
Ja minimoto är skittråkigt, dessutom så gör det ont, riktiga grabbar kör inte minimoto, jäkla tjat om dessa minimotofilmer åxå, jag fattar inte vad det har med sporthojar att göra, precis som street fighters inte heller hör hemma ibland sporthojar eller hur.

:rolleyes:

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
var någon som hade klagat på blocket, personligen tycker jag det är ganska så underhållande att läsa idiot annonser :)

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Vetefasen, visst det är det trist att läsa samma frågor tusen gånger.
Men som ngn annan sa så är väl ett forum till för att ventilera saker som man undrar eller har en åsikt om.
Tex så kan "spam" bli ganska kul läsning, i måttliga mängder då förstås.
En tråd om en böj som skulle photoshopas bort på ett rykrör, blev ganska underhållande med alla dessa sjuka lösningar folk "hjälpte" killen med.
Det tråkiga är väl när ngn far illa, tex som alla dessa "kolla in denna idioten på blocket trådar" där säljaren KAN vara helt seriös med att försöka sälja ngt som verkar knasigt på ngt sätt.
Men man kastar allsköns skit över denna anonns, well well nog finns det helt sjuka anonnser....
Jag skulle tycka att det var väldigt trist om detta forum blev som det dataforum jag är reggad på, där får man väldigt ofta "sökfunktionen är en bra grej" eller "amd suger köp pentium" till svar.
Här får man hjälp med det mesta som handlar om hojar, folk är hyffsat hövliga mot varandra och moderatorerna är lagom stränga, strängt taget ett härligt forum med mkt olika personligheter som har ett och samma intresse.
Bla vikingar som skriver otroligt låååånga mess :banana
//Tobbe

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...