Mettet 2011 ???

BamseGbg

Ny medlem
Gick med
30 May 2008
Hoj
Crf 450R Motard
Tja jag undrar hur många det är som tänker åka till Mettet i år? Jag och Niklas Blankenfjell e sugna på att åka ner. Sista anmälnigsdag e på Lördag den 16 September. Blir vi många så kanske vi kan samåka eller dela depå.

Max99

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2010
Hoj
Aprilia Sxv 550, Honda Crf 450
Vi kommer att åka ner, kul om det kunde bli ett stort svensk läger i depån, som i Roskilde :)

BamseGbg

Ny medlem
Gick med
30 May 2008
Hoj
Crf 450R Motard
Vi tänkte åka 5 Oktober till 11 Oktober. Man kommer hem 0900 med kielfärjan tror jag. Yepp de va asroligt i Roskilde. De va inte helt fei i Kongsberg heller. I Norge vet dom hur man festar!! Vad gör vi... Nu kör vi... Vad gör vi ....Nu kör vi.... 1 2 3 Fanta å rose!!!!!:banana

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Finns det några bra Ryanair eller liknande dit om man bara vill ner under helgen o heja lite? Vilka dagar går rejsen, lördag-söndag?

motardmorsan

Bättre sent än aldrig!
Gick med
29 Apr 2011
Hoj
-06 KTM Adventure 990cc, -09 Gas Gas 200cc
Mettet

Den sidan förstod ja inte mycket av, förutom datumen då... Vet du vart närmsta flygplats ligger?

Snabbkollade lite på Ryainairs hemsida, dom har flyg för 89 spänn och då ligger flygplatsen ca 3 mil från Mettet, annars ligger Bryssel ca 8 mil därifrån. Det såg ju jävligt nice ut:Bugar:banana:banana:banana

Ja vi kommer att åka dit! Anmälde Kevin igår!

Men jag har problem att få igenom betalningen.....
Har mailat till tävlingsledningen så kanske jag kan få lite mera betalningsuppgifter än dom som fanns på nätet, annars blir det värre:va

Vore bra kanske också om vi kunde prata ihop oss och få till någon form av samåkning/bokning av färja osv, blir ju roligare ju fler vi är:yoparty:yoparty:yoparty

Last edited:

Max99

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2010
Hoj
Aprilia Sxv 550, Honda Crf 450
Snabbkollade lite på Ryainairs hemsida, dom har flyg för 89 spänn och då ligger flygplatsen ca 3 mil från Mettet, annars ligger Bryssel ca 8 mil därifrån. Det såg ju jävligt nice ut:Bugar:banana:banana:banana

Ja vi kommer att åka dit! Anmälde Kevin igår!

Men jag har problem att få igenom betalningen.....
Har mailat till tävlingsledningen så kanske jag kan få lite mera betalningsuppgifter än dom som fanns på nätet, annars blir det värre:va

Vore bra kanske också om vi kunde prata ihop oss och få till någon form av samåkning/bokning av färja osv, blir ju roligare ju fler vi är:yoparty:yoparty:yoparty

Hej Morsan.
Jag tyckte det också va lite luddig info när jag skulle betala.
Men uppge bara rätt IBAN och BIC code när du betalar +
meddelade till mottagaren , superbiker + namn ,
allt står längst ner på anmälnings sidan, så ska det funka.
Har kollat det med Fredrik också.
Vi kommer att åka bron + Rödby-Puttgarden, behöver ej bokas.

Och till er som inte ännu anmält er, gör det nu, jag tror det kommer att bli kul. Jocke :tummenupp

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Snabbkollade lite på Ryainairs hemsida, dom har flyg för 89 spänn och då ligger flygplatsen ca 3 mil från Mettet, :banana:banana:banana

:yoparty:yoparty:yoparty

Verkar ju som att det kunde vart sköj, bara ni har sovsäcksplats på nåt golv eller nåt så kanske ni kan få nån extramek under rejs :yoparty:tuttar

motardmorsan

Bättre sent än aldrig!
Gick med
29 Apr 2011
Hoj
-06 KTM Adventure 990cc, -09 Gas Gas 200cc
Hej Morsan.
Jag tyckte det också va lite luddig info när jag skulle betala.
Men uppge bara rätt IBAN och BIC code när du betalar +
meddelade till mottagaren , superbiker + namn ,
allt står längst ner på anmälnings sidan, så ska det funka.
Har kollat det med Fredrik också.
Vi kommer att åka bron + Rödby-Puttgarden, behöver ej bokas.

Och till er som inte ännu anmält er, gör det nu, jag tror det kommer att bli kul. Jocke :tummenupp

Ja nu har jag betalat iaf, hoppas det blev rätt! Men som sagt det var lite luddigt...
Vilket datum tänkte ni dra då? och hur många mil blir det att köra den vägen?

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Har anmält mig nu jag med iaf. Återstår att se om jag får ledigt o.sv.

Jag samåker ju gärna med nån i min buss ner och hem. Är ju som sagt däremot rätt trångt att sova 2. Nån sugen?

Trollet103

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2010
Hoj
Honda crf 450 Cbr 1100 blackbird 1997
Synd att man jobbar :mad: Annars hade man vart schaufför "depåalkiss" i blankenmercan :fyllisar

Last edited:

BamseGbg

Ny medlem
Gick med
30 May 2008
Hoj
Crf 450R Motard
Micke du kanske kan åka med mig å blanken till Mettet. Kommer du ner till gbg så skall jag lasta in allt du äger.

BamseGbg

Ny medlem
Gick med
30 May 2008
Hoj
Crf 450R Motard
Vill du med så kopplar vi släpet på bussen och åker kiel färjan. på onsdag kväll å e hemma på tisdag morgon. Hur é de med brorsan skall han med?

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Den sidan förstod ja inte mycket av, förutom datumen då... Vet du vart närmsta flygplats ligger?

Ryanair flyger till Charleroi som ligger några mil utanför Mettet. Hyrbil är skapligt billigt. Vi var nere 06 och jag skulle kunna tänka mig att göra om det om det går att skrapa ihop ett gäng. Den gången bodde vi på någon slags lantgård någon mil utanför själva Mettet, kalasbra!

/HW

Edit: Stavlfe!:gnissla

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Ryanair flyger till Charleroi som ligger några mil utanför Mettet. Hyrbil är skapligt billigt. Vi var nere 06 och jag skulle kunna tänka mig att göra om det om det går att skrapa ihop ett gäng. Den gången bodde vi på någon slags lantgård någon mil utanför själva Mettet, kalasbra!

/HW

Edit: Stavlfe!:gnissla

jag är sugen. eller om någon vill ha med en depåbitch.

Team Stiff Bike

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
TM 450 SMX 2011
Mackhé till Mettet

Nu har även jag anmält mig, nu när jag har vilat mig i form hela augusti känner jag att det är dags att dra lite. Ni som kommer ner är välkomna att hänga hos mig och hjälpa till då jag åker solo som vanligt. Om någon är sugen på att samåka går det bra, publik/supporter då jag har en liten buss som bara har plats för mina hojar.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati