Microdermal / Dermal Anchor

Varför är min stora fråga men jag misstänker att jag inte kommer att förstå...

Du har väl varit OPsyrra och är medveten om biverkningsprofilen på trandermala implantat.

Varför är min stora fråga men jag misstänker att jag inte kommer att förstå...

Du har väl varit OPsyrra och är medveten om biverkningsprofilen på trandermala implantat.

Nu är detta annorlunda från transdermala implantat. Single pocketing är en enklare metod.

För att det är snyggt (en piercing utan utgångshål)..inte svårt att förstå :)

Last edited:
Tjejen har 2 dermal anchors, en under ögat och en mellan brösten och det enda som hon hade och anmärka på var att det kan haka fast lite skit när hon byter kläder och så... lite längre läktid.

Sen är det ju lite jobbigare om man inte vill ha kvar dom, måste ju skäras ut.!!

Go for it!!!

Tjejen har 2 dermal anchors, en under ögat och en mellan brösten och det enda som hon hade och anmärka på var att det kan haka fast lite skit när hon byter kläder och så... lite längre läktid.

Sen är det ju lite jobbigare om man inte vill ha kvar dom, måste ju skäras ut.!!

Go for it!!!

Man masserar ut dom ..inte skära :tummenupp
Tycker hon att den mellan brösten hakar fast i saker mä? Eller är det mest den vid ögat?

Man masserar ut dom ..inte skära :tummenupp
Tycker hon att den mellan brösten hakar fast i saker mä? Eller är det mest den vid ögat?

Den vid ögat mest, av och på med tröjan.

Den vid brösten är lite jobbig när hundarna hoppar upp på henne och river till på vägen ner!

Det gjorde inte så fasansfullt ont heller sa hon, det är ju ett plus (om man inte tänder på smärta dvs). :D

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick