Midlanda 26-27 aug.

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Tjena!!!
Är det någon som vara med å köra på midlanda v.34??
båda dagarna kostar 650:-
Finns ett antal platser kvar, först till kvarn!!!
ring mig för bokning och frågor på 0707-881011, säkrast efter 18:00 på vardagar.
Körningen är i MCK Wheelers regi!!

MVH Vegas!!!

Last edited:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Vegas skrev:
Tjena!!!
Är det någon som vara med å köra på midlanda v.34??
båda dagarna kostar 650:-
Finns ett antal platser kvar, först till kvarn!!!
ring mig för bokning och frågor på 0707-881011, säkrast efter 18:00.
Körningen är MCK Wheelers regi!!

MVH Vegas!!!

Anmäld :banana ev. kan jag bara åka fredag, så lördagen är ev. till salu om jag inte får barnvakt. Ska ju bli kul i alla fall även om det bara blir en dag. :tummenupp

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Anmäld! :tummenupp
Hoppas nu bara att jag får ihop hojen också... :rolleyes:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
RJ skrev:
Anmäld! :tummenupp
Hoppas nu bara att jag får ihop hojen också... :rolleyes:

Hallå Mannen! Händelseolycka? Motorras? Hoppas du hinner få ihop R1:an så jag har nån att ta rygg på. Ev. hojbyte p.g. få se i mårrn hur det går. Å det löste sig just med barnvakten åxå faan va livet leker :D , 2 dar i lekparken de eju så skjortan står rakt ut. Konstigt egentligen att det finns så många sporthojar i Sundsvall,Härnösand å ingen verkar gilla att utnyttja sin racer. Nog med filosofi nu och funderingar, men ni som är lite sugna PROVA en dag eller 2 ni är fast sen jag lovar. Inga moralkärringar är där heller som talar om för en hur man ska köra, alla är där för att det ä så jävla KUL. :fakta

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
750-R skrev:
Anmäld :banana ev. kan jag bara åka fredag, så lördagen är ev. till salu om jag inte får barnvakt. Ska ju bli kul i alla fall även om det bara blir en dag. :tummenupp
Med lite tur kan jag köra Lördagen så jag är spekulant på din ena dag om du inte får barnvakt :)

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Då vill jag att följande personer kontaktar mig på PM, mail eller telefon, så vi får greja lite....

Erik Åström
Håkan Lundqvist
Jonas Olsson

Om det är någon som känner dessa killar så kanske in kan berätta vad dom har för nick här på SH. eller medela dom att jag vill ha tag på dom...

Tack på förhand.
//Vegas

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj