Mil ?????

FRiLLA

Kalas
Gick med
11 Oct 2004
Ort
Östergötland
Hoj
Zx6R/Bana . 2009.
Hur många mil har ni hunnit o klämt i år då ?? Själv gick jag över 500 mils sträcket efter 20 härliga regn mil idag =P Är det normalt eller ligger man efter ?
 

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Solna
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
FRiLLA skrev:
Hur många mil har ni hunnit o klämt i år då ?? Själv gick jag över 500 mils sträcket efter 20 härliga regn mil idag =P Är det normalt eller ligger man efter ?

Vad är normalt?
Stavas strecket med Ä eller med E
Vem bryr sig egentligen?
Varför frågar Du?
Hur kan 20 mil i regn betecknas som HÄRLIGA?

Du ligger nog före!
 

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
FRiLLA skrev:
Hur många mil har ni hunnit o klämt i år då ?? Själv gick jag över 500 mils sträcket efter 20 härliga regn mil idag =P Är det normalt eller ligger man efter ?


Jag har bara hunnit köra hundra mil. Regnar bara :huvet
 

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Ort
GBG
Hoj
GSX-R 1000
Fick mitt kort för en vecka sedan. Har tillryggalagt cirka 60 mil sen dess, varav 26 idag... =)=)=)
 

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Katrineholm
Hoj
--VTR--
"Jag har provat allt. Jag har köpt fräck hjälm, fräckt skinnställ och tuffa stövlar men jag kan inte köra cykel ändå! Vad är fel?"

Du saknar nog en rikctig ketting!
 

FRiLLA

Kalas
Gick med
11 Oct 2004
Ort
Östergötland
Hoj
Zx6R/Bana . 2009.
srry för att man stavar som ett arsle ,men min frågan har faktiskt en mening.
Kollat lite efter en ny hoj och ingen av dom hojarna som var 2 år gamla hade gått över 350 mil. Så därför vill jag se lite om det kanske är normalt att inte köra mera .Tycker inte att jag bor på hojen direkt men lägger endå 500 mil på en vår. plzz ingen kritik på min stavning nu va =P
 

GreyBird

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Lidköping
Hoj
-97 Honda 1100XX
FRiLLA skrev:
srry för att man stavar som ett arsle ,men min frågan har faktiskt en mening.
Kollat lite efter en ny hoj och ingen av dom hojarna som var 2 år gamla hade gått över 350 mil. Så därför vill jag se lite om det kanske är normalt att inte köra mera .Tycker inte att jag bor på hojen direkt men lägger endå 500 mil på en vår. plzz ingen kritik på min stavning nu va =P
Hur fan hinner du med 500 mil på en vår som har regnat bort, jag är lite impad faktiskt. :tummenupp :tummenupp :tummenupp Rättstavningsmaffian ska du inte bry dig om, dom har väl inget annat för sig. :3freak fan vet om jag har stavat rätt här.
 

Matin

Trivs på alla underlag...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Africa Twin -02
Folk fuskar friskt med antal mil. Det är inte för inte som alla dessa "cykeldatorer" blivit så poppis....

Man får lita på ens eget omdömme och lägga ihop två å två och en tredje och kolla över däck och bromsskivor och ställa det i förhållande till antal "körda" mil osv.
 

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Ort
GÖTEBORG
Hoj
525 + pitpro 125cc
FRiLLA skrev:
Hur många mil har ni hunnit o klämt i år då ?? Själv gick jag över 500 mils sträcket efter 20 härliga regn mil idag =P Är det normalt eller ligger man efter ?
själv har man endast åkt sisådär 100 mil än i år :4skrika
 

neeoo

Det man inte kommer ihåg har aldrig hänt
Gick med
17 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
xt660x
ny köppt hoj...

... å nästan 300 mil på mätaren...
men man åker ju hoj till jobbet varje dag även som det regnar.. sen är det ju roligare att åka motard på blöt asfalt... kul att prova lägga upp ställ =)

fan lite regn skadar ju inte... eller är det bra jag som är knäpp :yoparty
 

FRiLLA

Kalas
Gick med
11 Oct 2004
Ort
Östergötland
Hoj
Zx6R/Bana . 2009.
Är man tvungen att åka så spelar regn ingen roll =).Men angående fusk då ? köper folk hellre en 01:a på 150mil istället för tex en fullservad 04:a på 1500 mil ??
 

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
FRiLLA skrev:
Är man tvungen att åka så spelar regn ingen roll =).Men angående fusk då ? köper folk hellre en 01:a på 150mil istället för tex en fullservad 04:a på 1500 mil ??

Tror faktiskt det. Även om det är sjukt...

Tittar man i annonserna verkar fok knapt köra in en hoj på ett år...??? :kocko
 

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Ort
Dubsala - Lower Downtown
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Matin skrev:
Folk fuskar friskt med antal mil. Det är inte för inte som alla dessa "cykeldatorer" blivit så poppis....

Man får lita på ens eget omdömme och lägga ihop två å två och en tredje och kolla över däck och bromsskivor och ställa det i förhållande till antal "körda" mil osv.

Ja eller så kollar man på sifferverket på mätarna....går ju att fuska med men vad gör det för nytta i detta sammanhang?
 

Roughack

Grottroll
Gick med
5 Dec 2004
Ort
Umeå
Hoj
MV Agusta Dragster 800RR
har klämt 100mil på de senaste 2 veckorna.. kasst väder i helgen annars hade det blivit mer :yoparty
 

SSPC

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R1000 -05
FRiLLA skrev:
srry för att man stavar som ett arsle ,men min frågan har faktiskt en mening.
Kollat lite efter en ny hoj och ingen av dom hojarna som var 2 år gamla hade gått över 350 mil. Så därför vill jag se lite om det kanske är normalt att inte köra mera .Tycker inte att jag bor på hojen direkt men lägger endå 500 mil på en vår. plzz ingen kritik på min stavning nu va =P

Har funnits extrem år då jag klämt 3000mil

Men jag gör sällan mer än 300 mil på ett år.

105 mil hitills. Så jag tror inte alla lågmil annonser är fusk.

Har min Honda Dax-94 sen ny den har gjort 27mil.

/Nicholas
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top