Min bil före & efter *suck*

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Fixxxer skrev:
Men å, seriöst... Om moderatorerna på andra forum skulle se dina påhopp skulle du vara avstängd för en bra tid framöver.
Sådana som du har ingenting på forum att göra om du inte kan komma med bättre text än så. Jag har heller aldrig sett dig skriva något vettigt förutom klumpiga kommentarer så jag måste faktiskt tro att du är riktigt nere i botten i havet av självinsikt... Patetiskt...

hobbypsykologer gör mig så trött.

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
-
duckie skrev:
Din avatar visar verkligen vad du är. En enda stor käft, men som knappast är så kaxig i verkligheten.
Hoppas att du kan växa upp lite i framtiden.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Fixxxer skrev:
Din avatar visar verkligen vad du är. En enda stor käft, men som knappast är så kaxig i verkligheten.
Hoppas att du kan växa upp lite i framtiden.

Lilla gumman - varför så arg? Vänligen låt inte dina tillkortakommanden i livet gå ut över mig.

Jag skriver inte här för att roa dig. Om mina inlägg inte passar dig så föreslår jag att du 1) låter bli att läsa dem eller 2) beger dig till ett annat forum där du slipper irritera dig på andras åsikter som inte överensstämmer med dina.

Roligt att min avatar tilltalar din minst sagt hysteriska analytiska förmåga!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Mr o skrev:
Jag kunde inte sagt det bättre själv :tummenupp
Sluta va så sura på varan nu flickor :pannkyss istället

Man har slutat att bli förvånad.. :lol

Så fort någon :tuttar "kritiserar" en annan :tuttar så ska det "lilla gumman varför så arg" kallas hit och dit :trött
(återigen blir jag påmind varför det är mycket lättare att snacka med killar :hihi )

Sorry :felämne

Duckie, kan du inte komma med något konkret som kan hjäpa trådstartaren och- eller muntra upp honom :va :)

Till trådstartaren..Håller :tummenupp att försäkringsbolaget inte krånglar nu.

Last edited:

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
duckie skrev:
Är du lika ful som du är dum?
Jag blir seriöst upprörd över sådant här, lekskole-tjafs utan anledning.
Jag brukar vara den mest omoraliska och mest omogna (Okok, inte mest omogna, men mest omoraliska iaf.) i mitt sällskap, men sådant här upprör... Att en 40-taggare inte kan hålla sitt ofantligt dåliga humör i styr. Lingonvecka eller klimakteriet, vill man nästan undra....

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Fixxxer skrev:
Men å, seriöst... Om moderatorerna på andra forum skulle se dina påhopp skulle du vara avstängd för en bra tid framöver. ...

Fixxxer skrev:
Sådana som du har ingenting på forum att göra om du inte kan komma med bättre text än så. Jag har heller aldrig sett dig skriva något vettigt förutom klumpiga kommentarer så jag måste faktiskt tro att du är riktigt nere i botten i havet av självinsikt... Patetiskt...

Man ska inte kasta sten i glashus hörrni damer :rolleyes:
Okej, klumpig kommentar, det håller jag med om, men är man så irri på någon medlem på sh, så finns en ignorelista att tillämpa istället för att klumpa sig tillbaka.
Rekomenderas! :tummenupp

Anyway, åter till ämnet.

Vad gör dem med sånna låsbultar då, kan de bara skära av dem med nått?
Fy va trist, det är i sånna här lägen man inser att de visst e värt några kronor i månaden att stå i garage:)

Det är väl bra att du själv kan laga det, då kan du se till att de blir bra gjort å så billigt som möjligt. om man ska se nått positivt i den här historien alltså :gnissla

Är det nån större väg som är vid sidan av parkeringen på bilden?

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
duckie skrev:
Instämmer.

Morsan köpte en ny C2:a. När jag skulle vara snäll och byta till vinterhjul så pajjade jag 2 av 4 låsbultar. Dom va helt jävla sanslöst korkat gjorda. När vi ringde säljaren så sa han att man måste använda mutterknack för att få av dom. JÄVLIGT lätt att ha mutterknack med sig när man t.ex. står med punka på en skogsväg. Så nu kör hon utan låsbultar.

/ Hannes

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
HanneZ skrev:
Instämmer.

Morsan köpte en ny C2:a. När jag skulle vara snäll och byta till vinterhjul så pajjade jag 2 av 4 låsbultar. Dom va helt jävla sanslöst korkat gjorda. När vi ringde säljaren så sa han att man måste använda mutterknack för att få av dom. JÄVLIGT lätt att ha mutterknack med sig när man t.ex. står med punka på en skogsväg. Så nu kör hon utan låsbultar.

/ Hannes
Samma här, pajade låsnyckeln totalt när jag skulle göra det själv så det blev svetsen på Bilverktsaden sen. Nu kör jag också utan låsbultar. Har iof nya, men dom passar inte i dom nya fälgarna)

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
2fast4hjo skrev:
Man har slutat att bli förvånad.. :lol

Så fort någon :tuttar "kritiserar" en annan :tuttar så ska det "lilla gumman varför så arg" kallas hit och dit :trött
(återigen blir jag påmind varför det är mycket lättare att snacka med killar :hihi )

Så varför hänger du efter mig i var och varannan tråd då?

Om mina inlägg är onödiga (din kommentar) - vad i hela friden får dig att tro att dina inlägg är mindre onödiga?

Om du och den här fixxen har problem med mig som person - ta det gärna via PM och visa trådkskaparen lite respekt genom att hålla er till ämnet (som i det här fallet inte är "duckie är dum" eller "duckies inlägg är inte önskvärda här")

Och, när jag ändå håller på, sluta upp att göra detta till en könsdebatt.

---

Jag hörde på stan igår att hjul snotts från en volvo stående i Hosjö häromnatten. Kan det vara en liga på g, eller tillfälligheter?

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
HanneZ skrev:
Man blir tydligen bitter när man blir gammal... :D

...medan andra är det från födseln....

Som sagt - har ni problem med min personlighet är ni välkomna att ta det via PM.

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
duckie skrev:
Som sagt - har ni problem med min personlighet är ni välkomna att ta det via PM.

Orka!!!!!!!!!!!!! :fatta!

Taskigt det där där med hjulen , jag menar hmm ja tyvärr så händer det
ganska ofta det där , har stått en bil på jobbet i flera år under en pressening
när ägaren till bilen skulle gå o kolla under presseningen så var hjulen väck
och det var vanliga plåtfälgar hehe , ibland undrar man vad folk håller på me.

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
duckie skrev:
Jag hörde på stan igår att hjul snotts från en volvo stående i Hosjö häromnatten. Kan det vara en liga på g, eller tillfälligheter?

Tja hurvida du tycker mina hjul är/var fina bryr jag mej inte i. Smaken är ju som baken. Hör du något mer rykte får du gärna PM a mig. Tror att det är några lokala snorungar..

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
TinaTjejen skrev:
Är det nån större väg som är vid sidan av parkeringen på bilden?
Den större vägen på bilden är "the main street" genom byn.
Så bilen stod väl parkerad som i ett skylt fönster (om man nu åker genom bjurs)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin