Tänkte att man får väl bjuda på det!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xZ47AbaabPo
Edit: Ja jag är amatör, testade söka lite men kan inte komma på hur jag får in klippet här utan att klicka på länken :/
Last edited:
Usch då, fan vad trisst. Modigt att bjuda på fadäsen på SH ;-) Jag var där igår. Gick bra med dig?
Men man ska inte gå ifrån nån vurpa utan att lära sig nåt. Förstår du varför du highsidade?
Är själv amatör och verkligen ingen experttyckare men det som slog mig direkt när jag såg klippet var "oj, vad tidigt han börjar gasa". Det ihop med lite andra faktorer som nedlägg, trötthet etc.
Säger inte att det är rätt eller fel men jag vågar aldrig gasa så tidigt i kurvor.
Har ett pass från igår filmat. Kan posta länken här så kan du se hur jag fegar på gasen i trösen Ska bara laddas upp på YT...
Hehe ja det kan jag ju bjuda på, efter alla gånger man sett andra vurpa på nätet
Nej jag försöker komma på vad det var, men lyckas fan inte med det.
Det jag fått höra av andra är följdfel av att blicken var dålig, men tycker ändå inte det borde hänt med jämn gas.
Mera input är väldigt välkommet
Tur att du klara dig skapligt.. jag gissar på att du la ned för mycket och fick slut på gummi. Tycker det låter som fotpinnarna skrapar i, innan det släpper.
Jaså, vad jag har lärt mig efter twist of the wrist så ska man ju vara på gasen så fort man bromsat klart för att hålla en jämn gas igenom hela kurvan...
...@T-Bag: Det är möjligt, men jag har svårt att urskilja ifall det skrapar innan det släpper eller om det låter just när det släppt och hojen lägger sig lite extra då