Min första wheeli

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Maken roar sig alltid med att köra på bakhjulet. Idag gav jag mig faan på att jag oxå ska kunna....DET GICK!!! Fy fasiken vad kul det var. Förstas gången lyfte hjulet bara 5 cm, men sen reste jag hojen ca 20 cm. Inte illa för en nybörjare... Så nu har man fått blodad tand. Ska wheela in den 7 maj, när jag ska köra upp.... :rock

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Gött!! :D

PS. är välden annorlunda när man är gift?? DS.
:1pajas

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
PutteLiten skrev:
Gött!! :D

PS. är välden annorlunda när man är gift?? DS.
:1pajas

Japp, nu när man e gift kan man börja tjata om kringspridda strumpor, försenad ankomst och förlagda nycklar...Nu e han ju fast...Muhahahehehihi...... :crash

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
exiteme skrev:
Japp, nu när man e gift kan man börja tjata om kringspridda strumpor, försenad ankomst och förlagda nycklar...Nu e han ju fast...Muhahahehehihi...... :crash

:rofl :rofl :tummenupp

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
exiteme skrev:
Maken roar sig alltid med att köra på bakhjulet. Idag gav jag mig faan på att jag oxå ska kunna....DET GICK!!! Fy fasiken vad kul det var. Förstas gången lyfte hjulet bara 5 cm, men sen reste jag hojen ca 20 cm. Inte illa för en nybörjare... Så nu har man fått blodad tand. Ska wheela in den 7 maj, när jag ska köra upp.... :rock

Kul för dig! Och lika kul för mig. Jag har nämligen också gjort min första wheelie idag... :tummenupp Har ju inte haft sporthoj förut... :5sure
Testade att varva halvgas på ettan och sedan slå på fullt, och visst lyfte sig hojen :lol Kanske handlar om 3-5 dm, men ändå... Idag blev det många smålyft - fan va kul!

Imorgon blir det fler försök! (Vädret är underbart här i Sundsvall om ni undrar :D )

/NN

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...