Hoppas du klarar det Men Underskatta inte det faktum att träna på inbromsningarna kan va bra, bara för att du har ABS på hojen så betyder det inte att du kan bromsa 100%, dem kollar ju även på din körställning under inbromsningen (det är ju lite tetigt det där) men det är klart att du har god hjälp av ABS.
Men har du klarat en uppkörning med bil så ska du nog kunna klara en uppkörning med mc. Motorcykel är ju mycket enklare att köra än Iaf enligt mig
Det kanske inte är meningen att du ska ha körkort?
Snäll farsa iaf, srecno
Den tanken har slagit mig flera gånger, tro mig. Mina föräldrar säger det hela tiden
Odaklen si ti?
Klart du ska ta kortet mannen, med all tid och pengar som du har laggt ner på kortet så måste du bara ta kortet. Få uppleva vad som verkligen är mc-åkning och om det inte passar dig så har du ialf testat det. Ungefär 70% av svenska folket som vill köra men skyller på en massa saker( om jag sätter på mig på en sån där så dör jag på en gång ) Har själv testat en massa hojar och inte riktigt hittat rätt förän jag testade speed triple och super duke. De slår alla hojar i körglädje med hästlängder. Att de ens är lagliga förstår jag inte .
Jag ger inte upp, inga problem. Kommer att köra upp så många gånger jag hinner med det här året om jag inte klarar av det.
Hojen skulle bli färdig på onsdag förra veckan, åkte dit och så var strypningssatsen lite försenad, hade inte ens kommit fram. Pratade med folket där och de sa att hojen skulle vara färdig på måndag, och gissa vad som händer idag - nada hoj. Får hoppas att hojen är färdig imorgon... 6 dagar på mig att öva
Så skönt flyt man har
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |