Min hemmagjorda Övningskörningsskylt! Bilder!

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
Hej allihopa! :hej
Tänkte bara visa hur duktig jag har varit :tungan!
Hittade en länk här på SH där de sålde sånna här skyltar så jag tänkte en sån kan väl inte va så svår o göra själv! Så d slutade med att jag fixade en idag o jag blev faktiskt rätt nöjd :)
Tycker ni om den? Bra eller anus ? :corn

Tänk vad man kan vara händig ibland :tuttar

Bifogat

• blabla0001.jpg
    blabla0001.jpg
    38 KB · Visningar: 713
  • blabla0002.jpg
    blabla0002.jpg
    39 KB · Visningar: 898
  • blabla0004.jpg
    blabla0004.jpg
    39.9 KB · Visningar: 656

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
stoooffe skrev:
Hej allihopa! :hej
Tänkte bara visa hur duktig jag har varit :tungan!
Hittade en länk här på SH där de sålde sånna här skyltar så jag tänkte en sån kan väl inte va så svår o göra själv! Så d slutade med att jag fixade en idag o jag blev faktiskt rätt nöjd :)
Tycker ni om den? Bra eller anus ? :corn

Tänk vad man kan vara händig ibland :tuttar
En sån har jag också, men tyvär måste jag upplysa dig om att den inte är godkänd... Men sålänge du övningskör är det lugnt, men på uppkörningen får du fixa nåt annat..

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Den blev jättefin! Fast den är rätt liten så det är svårt o se att det är övningskör..

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
KalleNorton skrev:
En sån har jag också, men tyvär måste jag upplysa dig om att den inte är godkänd... Men sålänge du övningskör är det lugnt, men på uppkörningen får du fixa nåt annat..

hehe jaså :p! ajdå men vafan man har ju alltid någon bakom sig när man övningskör ändå så vafan :p! japps tar av den när ja drar på körlektion osv hehe :)

frew

Ny medlem
Gick med
20 Feb 2004
Hoj
st1100 -00
KalleNorton skrev:
på uppkörningen ska man inte ha någon skylt...

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Den var inte Anus, den var alltså Bra :tummenupp

Det fulaste jag sett är dom där "Övningskör" västarna :rofl

Din skylt var iof lite liten kanske..

Last edited:

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Varför krångla till det?
Jag tog en helt vanlig grön-klistra-på-bilen-skylt och tejpade fast på ryggen utanpå skinnstället.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Olaglig och meningslös

Tror du folk ser på 20 meters avstånd att du övningskör? Liksom det som är tanken med skylten :3freak

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
morlock skrev:
Varför krångla till det?
Jag tog en helt vanlig grön-klistra-på-bilen-skylt och tejpade fast på ryggen utanpå skinnstället.

vet har jag osso gjort fram till nu! Men har köpt nytt skinnställ nu o tejpen slet som fan på d gamla skinnstället så jag gjorde så här ist!

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
stoooffe skrev:
vet har jag osso gjort fram till nu! Men har köpt nytt skinnställ nu o tejpen slet som fan på d gamla skinnstället så jag gjorde så här ist!
Kör med tröja utanpå skinnstället och tejpa/bind fast skylten på den då.

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
Anton_Ljunghusen skrev:
Olaglig och meningslös

Tror du folk ser på 20 meters avstånd att du övningskör? Liksom det som är tanken med skylten :3freak

jo jag vet, den är liten! MEN det är ju inte jag som kör sist när man övningskör! Det är ju handledaren som kör efter mig o om man tänker som dig borde ju egenligen handledaren ha en övningskörningsskylt på ryggen eftersom han syns mest :7peta

Bakljuset

Ny medlem
Gick med
11 May 2005
Hoj
Din pappa
Bara att ta på sig nån väst som syns.. eller trixa fast det vanliga stora skylten på dig. Gör en vacker väst av den. Min polare hade det när hon övningskörde. Syntes bra och såg bra ut. :tummenupp

MaXiZZ

köp min hojj.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
nada.
lr så tar du bara ett skärp av ngt slag o sedan tejpar fast skylten på skärpet o sedan bara ta på sig det när det är dags för rejs :yoparty

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Ta en sån väst som trafikpoliser har, i neongult, och tejpa fast en vanlig övningskörningsskylt på den. Den där syns ju inte för fem ruttna korvören.

Man skall se ful ut när man övningskör, då blir det desto skönare sen när man slipper alla accessoarer efter uppkörningen.

Ogre

påställd
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
r6-02
själv så har jag dock en grön väst som redan har "övningskör" tryckt på ryggen. något jag rekommenderar :tummenupp

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
jag gjorde faktiskt likadant på min RGV.. :tummenupp vem vill att folk ska se att man övningskör.. jag anser mig köra bra i af.. :rolleyes:
Att man ska behöva köra upp för A begränsad asså!!! :huvet

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
philsson skrev:
jag gjorde faktiskt likadant på min RGV.. :tummenupp vem vill att folk ska se att man övningskör.. jag anser mig köra bra i af.. :rolleyes:
Att man ska behöva köra upp för A begränsad asså!!! :huvet

ja lr hur!
Jag, och även många andra, har upptäckt att det här med sån förbannad övningsskörningsskylt faktiskt ibland har motsatt effekt än vad som är meningen! Folk som ligger o trycker en i röven bla!

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM