akora
http://www.roadragemc.se
Klockan var nio på kvällen, jag hade parkerat på bushållsplatsparkeringen och stod och snackade med några polare när tanken plötsligt slog mig att jag aldrig ens testat att göra en stoppie med min gixxer. Jag kände hur sventen började rinna nerför min panna, jag måste prova... nu...
Jag hoppade på hojen, satte på hjälmen, startade och gasade till lite tufft så att alla polarena skulle titta (bra för pozer poängen). Jag la i ettan och rullade ut från parkeringen.
Jag gasade på, 1:an, 2:an, tittade på hastighetsmätaren, hmm, 50 km/h, jag bromsade ned till 40 km/h, kollade så att det inte var några bilar i närheten (för alla moralnissar), sedan lutade jag mig framåt och klämde hårt åt frambromsen. Jag kunde känna hur bakdelen lyfte sig, wow, tänkte jag. Jag släppte frambromsen, *dunk*, bakhjulet slog tillbaka på backen. Jag la i 1:an och körde tillbaka till parkeringen. Gasade till lite innan jag stängde av(mera pozer poäng), klev sedan av hojen lite coolt och gick bort till mina polare.
- Hur högt vart det? frågade jag en av dem lite coolt.
- Cirkus en decimeter. Svarade han.
Jag fnös till lite och stack näsan i vädret, jag var nöjd
Kanske inte så det gick till, men iaf
Dock blev ingen stoppie den kvällen högre än en decimeter
Jag hoppade på hojen, satte på hjälmen, startade och gasade till lite tufft så att alla polarena skulle titta (bra för pozer poängen). Jag la i ettan och rullade ut från parkeringen.
Jag gasade på, 1:an, 2:an, tittade på hastighetsmätaren, hmm, 50 km/h, jag bromsade ned till 40 km/h, kollade så att det inte var några bilar i närheten (för alla moralnissar), sedan lutade jag mig framåt och klämde hårt åt frambromsen. Jag kunde känna hur bakdelen lyfte sig, wow, tänkte jag. Jag släppte frambromsen, *dunk*, bakhjulet slog tillbaka på backen. Jag la i 1:an och körde tillbaka till parkeringen. Gasade till lite innan jag stängde av(mera pozer poäng), klev sedan av hojen lite coolt och gick bort till mina polare.
- Hur högt vart det? frågade jag en av dem lite coolt.
- Cirkus en decimeter. Svarade han.
Jag fnös till lite och stack näsan i vädret, jag var nöjd

Kanske inte så det gick till, men iaf
Dock blev ingen stoppie den kvällen högre än en decimeter