Min MC blev stulen inatt! Nacka

Ludenben

Med lem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
zx9r -99
Jahapp... då har man ingen hoj längre. Kom ut i morse då jag skulle ta hojen till jobbet och då va den borta.

Jävla helvete!!

Såg den senast igår kl 17, då jag kom hem från jobbet så någonstans mellan 17:00 och 07:30 så har dom stulit den.

Stulen hemma hos mig på privat parkering.

Det gäller en Kawasaki zx9r -99, Blå.
Regnr BJB706

Fattar inte varför den blev stulen.. Vem fan snor en halvsliten ninja från -99??? Hade bara trafikförsäkring så får inte tillbaka någonting heller..

Upplysningar mottages tacksamt.

Last edited:

stinky06

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
HD
Jag bor i nacka så ska verkligen holla ögonen öppna. fan va tråkigt hoppas den kommer tillbaka till sin rättmätiga ägare!

Last edited:

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Jag mötte precis en målad polisbil med en blå zx9r på släp i Haninge. Han tyvärr inte se om det fanns regskylt på den. Tyckte det var samma färg och utseende som den i ditt "garage". Kanske kan det vara din hoj? Hoppas:)

StorBjärn

Thunder The Savior
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ducati Monster S2R
Det låter lovande! håller tummarna för dig! inte kul att bli av med en hojj som bara är trafikförsäkrad =(

Ludenben

Med lem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
zx9r -99
Jag mötte precis en målad polisbil med en blå zx9r på släp i Haninge. Han tyvärr inte se om det fanns regskylt på den. Tyckte det var samma färg och utseende som den i ditt "garage". Kanske kan det vara din hoj? Hoppas:)

Kan kanske ha varit det! :tummenupp
Min hoj hittades igår av polis på en villatomt i Tyresö. Enligt polisen så är det inget större fel på den, förrutom brytmärken på styret. Antar att han menade styrlås samt tändningslås.

Känns riktigt bra att dom hittade den såklart!

Hojen är på undersökning nu och har jag tur så kan jag hämta den redan nästa vecka.

Måste haft en jävla tur! Trodde den var nedplockad i molekyler vid det här laget.

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Kan kanske ha varit det! :tummenupp
Min hoj hittades igår av polis på en villatomt i Tyresö. Enligt polisen så är det inget större fel på den, förrutom brytmärken på styret. Antar att han menade styrlås samt tändningslås.

Känns riktigt bra att dom hittade den såklart!

Hojen är på undersökning nu och har jag tur så kan jag hämta den redan nästa vecka.

Måste haft en jävla tur! Trodde den var nedplockad i molekyler vid det här laget.
skönt och höra :)

GixxerStranden

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Gsx-r 1000 K6 blå/vit
Underbart!
Vart i nacka vart den stulen, är själv nacka bo vore bra och veta så man inte ställer ifrån sig hojen vid det området ;)

Ludenben

Med lem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
zx9r -99
Underbart!
Vart i nacka vart den stulen, är själv nacka bo vore bra och veta så man inte ställer ifrån sig hojen vid det området ;)

Bor i eknäs, i det lugnaste området som finns typ. Han måste ha sett mig någon annanstans och kommit på att han vill ha min hoj.

Nu har jag lärt mig att en sån här grej kan hända precis vart som helst.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Verkligen härligt och höra att du fått tillbaks hojen, ett tips är att skaffa dig ett larm. Skrämer iväg små ligisterna som bara vill ha nåt att leka med och dumpa.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
lite OT

Men är det Tjuven som får stå för skadorna på hojjen eller är det du själv?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring