Min signatur!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Råkade visst klicka på Svara istället för ny tråd..... vägrar skriva samma här :crash

Ajja, avundsjuka fan kan man ju ha med ;)

750RR

Är du ny här? Så här funkar det här inne: Uppträd som om du vore en ängel och tyck inte illa om nån som irriterat dig med ett inlägg. JonneB äger 125-forumet, fråga honom först om du får posta där. Posta inte samma bild fler än 2 ggr för då blir kärringarna upprörda. Du kör inte bättre än någon här. Skenförsäkra inte. Ha dubbelmoral, eller varför inte som merparten - trippelmoral. K-Micke är kungen över photoshop, Noice är tvåa. Ghost Rider finns här inne. Köp aldrig en R1 som första hoj, men R7 gärna fullkitad går bra. Kör inte BMW i nån form alls, speciellt inte motorcykel. Håll dig hemlig. Macho Woman ÄR macho. Ravetrancer HAR snyggast hoj här. Detta sa Azzurro till mig: "må erkjenne at det var ett av de fetere posørbildene jeg har sett her." McB använder Dove. Sergeant har mustache och vill ha träben. Asylum_Nakazas hoj skiner mest. Red_Ninja hette Röd_Ninja innan han snackade med mig. Watson är kär i mig. Homerone köper mest glass av alla här. Anja HADE en ninja. ZXR Exotic äger min första hoj men körde sönder den. MBGirl gillade inte blåröken från M5arton. Nr:18 vet/ser/hör/kan allt. BB står för Bikerbitch. Blue har åkt glassbil. Det var jag som förstörde Kajlyls depåstöd. Var försiktig med bokstaven R. Dela aldrig någons åsikt, berätta heller aldrig att du har en annan. Trimma inte din hoj om du är ung. Kör aldrig för fort och dessutom berätta det. Att kunna mecka är mer värt än att kunna föra sig, vara presentabel/social eller hälsa. Kör aldrig med jeans. Knäskrapa. Köper du SH-tröjan får du inte köra med den på. Skjut gärna de som stjäl motorcyklar och berätta det här. Lycka till och välkommen i ankdammen PS. Det är jag som är den fula ankungen

:rock :rock :rock

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Såja :D

Är du ny här? Så här funkar det här inne: Uppträd som om du vore en ängel och tyck inte illa om nån som irriterat dig med ett inlägg. JonneB äger 125-forumet, fråga honom först om du får posta där. Posta inte samma bild fler än 2 ggr för då blir kärringarna upprörda. Du kör inte bättre än någon här. Skenförsäkra inte. Ha dubbelmoral, eller varför inte som merparten - trippelmoral. K-Micke är kungen över photoshop, NoicE är tvåa. Ghost Rider finns här inne. Köp aldrig en R1 som första hoj, men R7 gärna fullkitad går bra. Kör inte BMW i nån form alls, speciellt inte motorcykel. Håll dig hemlig. Macho Woman ÄR macho. Ravetrancer HAR snyggast hoj här. Detta sa Azzurro till mig: "må erkjenne at det var ett av de fetere posørbildene jeg har sett her." McB använder Dove. Sergeant har mustache och vill ha träben. Asylum_Nakazas hoj skiner mest. Red_Ninja hette Röd_Ninja innan han snackade med mig. Watson är kär i mig. Homerone köper mest glass av alla här. Anja HADE en ninja. ZXR Exotic äger min första hoj men körde sönder den. MBGirl gillade inte blåröken från M5arton. Nr:18 vet/ser/hör/kan allt. BB står för Bikerbitch. Blue har åkt glassbil. Det var jag som förstörde Kajlyls depåstöd. Var försiktig med bokstaven R. Dela aldrig någons åsikt, berätta heller aldrig att du har en annan. Trimma inte din hoj om du är ung. Kör aldrig för fort och dessutom berätta det. Att kunna mecka är mer värt än att kunna föra sig, vara presentabel/social eller hälsa. Kör aldrig med jeans. Knäskrapa. Köper du SH-tröjan får du inte köra med den på. Skjut gärna de som stjäl motorcyklar och berätta det här. Lycka till och välkommen i ankdammen PS. Det är jag som är den fula ankungen

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
det gjorde du inte.. jag skicka ihop ditt svar i rätt tråd.. du behöver inte ha en egen tråd ang. din signatur. men ajja... låt gå

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
det gjorde du inte.. jag skicka ihop ditt svar i rätt tråd.. du behöver inte ha en egen tråd ang. din signatur. men ajja... låt gå

Okej? :va

Var det sååååå störeigt med lite undertext?

Det blev ju prestigefyllt och ganska luxuöst att platsa i texten.
Om du får vara med, får bara jag använda undertext då? :)

Jag vet att du vill.

//Mavve

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jag tycker att Mavves signatur kan läggas på ett annat ställe än i Mavves signatur. :va

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Jag tycker att Mavves signatur kan läggas på ett annat ställe än i Mavves signatur. :va

Varför det? :va

Den akn lika gärna vara i det mindre typsnittet, för ingen kommer ju fatta om det bara ligger uppe nånstans.

Kanske som sticky här inne, men i så fall mig som trådstartare så jag kan ändra den om nån skulle få för sig att få rasistiska åsikter eller nåt så jag kan ta bort dem ;)
Typ att handla av Ängelholmsglass eller nåt....

750RR :va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
inte en chans. folk behöver inte få en uppfattning om forumet genom ett skriveri i en signatur. nix.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
inte en chans. folk behöver inte få en uppfattning om forumet genom ett skriveri i en signatur. nix.

Men du vill alltså vara med i den?

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
du vet hur man lägger in många många inlägg utan att säga ett jota... :lol

Kanke det ;)

men varför funkar inte länken?

Om det var för att du saknade glorifieringen av att du inte kom med i texten hade du ju bara kunnat Pma mig som alla andra och så hade jag fått se om du fått plats - inte svårare än så :)

Kram din Mavve

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...