nLasse
För säkrare körning, kör bana!
Glömde dem på Rörken i måndags. Förmodligen instuckna under fönsterblecket utanför köksfönstret. Någon som tag hand om dem?
Jag åkte dit dagen efter ca kl 13 men då var de borta. Jag fick dem i 40-årspresent (Bollé, kostade väl bortåt tusenlappen) och jag har aldrig lyckats behålla solglasögon längre än 3 månader tidigare men dessa har jag haft i 3,5 år nu! Så man får väl ändå säga att de gjort sitt jobb och är "avskrivna" nu.kortstubina skrev:Tyvärr inte jag iaf. sorry!
Förhoppningsvis finns de kvar å Raimond har tagit hand om den...
ring till honom å fråga vet ja!
Cinderella skrev:Lasse ge inte upp :cool
Har du inte hört "sagan om ringen"???
En kompis tappade sin vigselring när han städade bilen (10 år sedan) Gick inte att finna. Sålde bilen. Han som köpte bilen hittade ringen när han tog ur ena framsätet när bilen skulle skrotas. Skulle lämna tillbaka den, men tappade den igen innan han hann lämna tillbaks den. Det gick några år. Tog i våras jord i komposten när han skulle plantera tomater och vad fann han där???
Skrev ett brev och skickade ringen, som efter ett antal turer i posten kom till rätt person.
Nu sitter ringen ,som är för liten, i en kedja runt halsen. Så kan det gå så ge inte upp
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |