Mina Tankar just nu.......

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Mina Tankar just nu.......Anderstorp

Ja nu är det några timmar kvar tills man åker ner mot torpet...hela natten låg man och tänkte på bromspunkter ,spår och när ska jag gasa.

Närvös inför den första tävlingen i mitt liv näääää inte alls :näsblod

Efter den mentala härdsmältan på falken i Måndags så känns det som det är totalt meningslöst att åka ner särskilt efter som det verkar som hela rookie startfältet är där nere just nu och kör runt och runt.

blir nog lika bra att boka en bra plats på läktaren till söndagen för det här kan aldrig sluta väl just nu är tankarna så men va fan få väl rycka upp mig sno lite goa tips ikväll vid lägerelden ta en pilsner och tänka ännu mer.

men kommer ni ner så skänk en tanke till Nr 24 när jag rullar runt i sandlådan som en två åring som ville för mycket

/Micke

Last edited:

Magz

Realist, javisst!
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
snart =)
lycka till! Själv så längtar jag efter min första rr tävling men pengarna räcker inte till än :huvet

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hallå där! Höjden av värdelös mental träning, någon?

Åk dit med målsättningen att ha roligt, att njuta av körningen utan prestationskrav istället för att redan innan ge slaget förlorat!

Skit i att titta på tider och koncentrera dig 100% på att köra mjuk och njuta så kommer det att gå bra. :tummenupp

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Gottis skrev:
2120744 Ja nu är det några timmar kvar tills man åker ner mot torpet...hela natten låg man och tänkte på bromspunkter ,spår och när ska jag gasa.

/Micke
Tokfan. Har ju sagt till dig att inte försöka dig på det där med att tänka. Du är inge bra på det ändå.
Gasa mycket, bromsa sent och ha kul så löser det sig. Lycka till! :tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Gustav O skrev:
2120768 Hallå där! Höjden av värdelös mental träning, någon?

lovar att dunka huvudet i väggen tills det är bättre
:huvet

Maverick_ou812 skrev:
2120790 Tokfan. Har ju sagt till dig att inte försöka dig på det där med att tänka. Du är inge bra på det ändå.
Gasa mycket, bromsa sent och ha kul så löser det sig. Lycka till! :tummenupp

Ja jag visste det va något jag gjorde fel..tog ju med mig hjärnan den lilla jag har ut på banan i måndags lovar att dumpa den i depån på lördag

Dr.Bike

Guest
Gottis skrev:
2120744 Ja nu är det några timmar kvar tills man åker ner mot torpet...hela natten låg man och tänkte på bromspunkter ,spår och när ska jag gasa.

Närvös inför den första tävlingen i mitt liv näääää inte alls :näsblod

Efter den mentala härdsmältan på falken i Måndags så känns det som det är totalt meningslöst att åka ner särskilt efter som det verkar som hela rookie startfältet är där nere just nu och kör runt och runt.

blir nog lika bra att boka en bra plats på läktaren till söndagen för det här kan aldrig sluta väl just nu är tankarna så men va fan få väl rycka upp mig sno lite goa tips ikväll vid lägerelden ta en pilsner och tänka ännu mer.

men kommer ni ner så skänk en tanke till Nr 24 när jag rullar runt i sandlådan som en två åring som ville för mycket

/Micke

Sunt med nervositet - du kommer klara allting strålande!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Äääh, skit samma. Hade du ens tagit licens om du inte trodde att du hade en chans? Jag var nervös för tisdagsträningen senast, men det försvann direkct när jag kom ut på banan och kom ihåg hur roligt det faktiskt är. Kör bara! De andra är bara föremål att ta stöd emot om det behövs. Fixa nu fram en känsla av frustration och aggression som du sen byter mot glädje och harmoni när du väl kommer ut på banan. Sen jävlar kör du så mycket det går. Avsluta med pallceremoni och pommacsprut.

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Gottis se nu till att gå till a-final å vinna allt. Annars är din prestation värdelös ;)

(Kommer ner och hejjar på söndag, du ska se att det blir både lärorikt och kul :pannkyss )

Last edited:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Mattias skrev:
2121420 Äääh, skit samma. Hade du ens tagit licens om du inte trodde att du hade en chans? Jag var nervös för tisdagsträningen senast, men det försvann direkct när jag kom ut på banan och kom ihåg hur roligt det faktiskt är. Kör bara! De andra är bara föremål att ta stöd emot om det behövs. Fixa nu fram en känsla av frustration och aggression som du sen byter mot glädje och harmoni när du väl kommer ut på banan. Sen jävlar kör du så mycket det går. Avsluta med pallceremoni och pommacsprut.

Vem är du och varför har du kapat Mattias konto?

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Gustav1 skrev:
2126057 Uppmuntrande och vänliga inlägg är sällsynta från Mattias. :D
Haha! Det ligger nått i det...

Tyckte synd om Gottis idag då axeln till bakhjulet inte var åtskruvat av nån anledning.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning