Mingves
Guest
Det låter som ett skämt men är det inte. Igår skulle jag och min tjej åka till ett trettioårskalas i trakten kring Ljungskile. Vi står och väntar på bussen som kommer men som blir full, busschaffören säger att det kommer en extra buss och det gör det också. Vi hoppar på bussen som har samma beteckning och vi åker mot U-a.Busschaffisen sa i göteborg att den bussen han körde skulle ta med dem som inte kom på den ordinarie bussen. När vi skall gå av stannar inte den djävla dumma satanhelvetes idioten till busschafför utan bara kör förbi hållplatsen, jag går fram och säger du missade hållplatsen. Då säger den djävla dumma satanhelvetes idioten till busschafför att detta är en extrabuss och den stannar inte där för de skall hinna till uddevalla för att en buss väntar där på några som skall till lysekil mm. Smart.. förklarar att vi redan är sena och att vi missar en fest tack vare bussbolaget. Men detta är en extrabuss säger han igen, men det sa du inte i göteborg kontrar jag med då. För han meddelade inte att denna bussen skulle gå direkt eller så.
Då säger den djävla dumma satanhelvetes idioten till busschafför att jag inte visar han respekt(med go brytning). Jag säger, "det gör jag visst men nu stannar du för helvete!" Och efter ytterligare gnäll stannar han 2km längre bort än var vi skulle av....jag kan säga att jag fortfarande är arg trots det gått 12h. Imorgon skall jag ringa till hans bussbolag och prata med hans chef. Jag skall fanemej fixa så idioten får sparken! Nån som har några mer bra tips hur jag skall göra, synpunkten som vasttrafik har funkar ju inte.
Kan man polisanmäla han för frihetsberövande/kidnappning?
Just nu står en busschaffis inte högt i kurs hos mig.......ja jag vet alla är inte lika dana men faan vad denna var dum i huvet.
///M
Då säger den djävla dumma satanhelvetes idioten till busschafför att jag inte visar han respekt(med go brytning). Jag säger, "det gör jag visst men nu stannar du för helvete!" Och efter ytterligare gnäll stannar han 2km längre bort än var vi skulle av....jag kan säga att jag fortfarande är arg trots det gått 12h. Imorgon skall jag ringa till hans bussbolag och prata med hans chef. Jag skall fanemej fixa så idioten får sparken! Nån som har några mer bra tips hur jag skall göra, synpunkten som vasttrafik har funkar ju inte.
Kan man polisanmäla han för frihetsberövande/kidnappning?
Just nu står en busschaffis inte högt i kurs hos mig.......ja jag vet alla är inte lika dana men faan vad denna var dum i huvet.
///M
Last edited: