Kaklusen skrev:Hallå..
Jag undrar hur man fåt tag i en sån där jätte liten reg skylt till hojen, är den godkänd?
Mvh. Sussie
Jag undrar hur man fåt tag i en sån där jätte liten reg skylt till hojen, är den godkänd?
Mvh. Sussie
GixxerJensa skrev:börjar det inte bli läge för en sticky om minskylt och miniblinkers?
GuW skrev:Joo, och i den ska det stå, OBS! Inget gnäll om att du blir stoppad/bötfälld/grinigt bemött av polisen sen, DET ÄR DITT VAL!
Mvh. Sussie
Hermat skrev:Beställ från www.thorsellsreklam.se istället, runt 300 kronor.
Mvh. Sussie
FredR1k skrev:Om du haffas av en trafikpolis kostar det:
400:- = ingen regplåt (miniskylt)
Om du haffas på en flygande besiktning kostar det:
180:- i ombesiktning, ja + besväret då
Om du stoppas av en vanlig polis (ex. alkokontroll el. dylikt) så har du goda möjligheter att slingra dig, jag har blivit stoppad ett par gånger och "lovat" att åka hem å byta.
GuW skrev:JAG HAR HÖRT (observera hörsägen)
att har man skylten med sig, ex vis under sadeln, så åker man för felplacerad skylt, vilket är billigare, så om plats finnes, ta med orginalskylten.
Ja, och regskylten är ju bara till för en själv, ingen annanGuW skrev:Joo, och i den ska det stå, OBS! Inget gnäll om att du blir stoppad/bötfälld/grinigt bemött av polisen sen, DET ÄR DITT VAL!
Jag pratade med en customåkare som åker med miniskylt, han hade för vana att istället för att ta utskällningen säga "Jag vet allt du har tänkt säga åt mig redan, jag har blivit stoppad förr med miniskylt, så var bara tyst och skriv ut böterna, så betalar jag dom sen"
Förmodligen kunde han ha sluppit undan med utskällning en del gånger, men han betalade heldre...
Han visste att det var fel, han visste konsekvenserna och han tog dom i de fall det var nödvändigt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|