Minimoto!!!!!!! Varför....?

BoyToy

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
Yamaha R1 -01
Varför i helvete kör man Minimoto!? Jag fattar iaf inte vitsen med o sitta ihopkrupen på en en liten sketen cykel...

Varför? Är det för gemenskapen som man åker? Träffas några polare o dra ut på bågarna liksom.. ööhh Tävla? Ja visst kan man det, i sextio knyck... Hur kul är det..!?

Överbevisa mig om fördelarna med en "mini" o jag köper en minomoto på en gång :yoparty

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
BoyToy skrev:
MMM har gjort det.. Men det gav mig inget.

Nej det passar inte alla. Vi andra som gillar det, majoriteten av de aktiva både här och på zatzy, tycker iallafall det är skitkul!
:yoparty

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
BoyToy skrev:
MMM har gjort det.. Men det gav mig inget.
gnäll nån annastans då, vi som kör minisar tycker uppenbarligen att det är kul!!!!!

Tycker du inte om det så e det upp till dig, jag gillar inte Burger King, inte fan gnäller jag om det för andra o frågar dom hur fan dom kan äta på BK????

BoyToy

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
Yamaha R1 -01
Ravetrancer skrev:
gnäll nån annastans då, vi som kör minisar tycker uppenbarligen att det är kul!!!!!

Tycker du inte om det så e det upp till dig, jag gillar inte Burger King, inte fan gnäller jag om det för andra o frågar dom hur fan dom kan äta på BK????

HO HO HO... Jag gnäller minsann inte. Vill bara ha klart för mig vad det är som e så coolt/kul med minimoto.. Reta snuten!? :lol ...

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Varför inte? :va

Så är det, naturligtvis kan man ifrågasätta det när så många på forumet köpt en. Men i sanningens ögonblick så kan man undra hur mkt KUL man kan få så långvarigt för den ringa summan av 2500 kr. Räkna ihop ett par ordentliga skånska utekvällar och du har en minimoto.

Ställ frågan: Hur mkt kul kan man få för 2500 kr?

Själv har jag inte haft ekonomi att köpa en minimoto, men är väldigt avundsjuk på de som kunnat. Skratta åt mig, men min ekonomi och mina intressen och prioritering har inte godkänt ett köpt.

PS. Förresten, BK är faktiskt gott, mkt bättre än McDouglas, men Viva La Hemgjorda burgare eller Sibylla i värsta fall! :) DS.

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
BoyToy skrev:
Varför i helvete kör man Minimoto!?

Överbevisa mig om fördelarna med en "mini" o jag köper en minomoto på en gång :yoparty

Överbevisa ? Varför ?

Du har provat och det gav dig ingenting,så vad är problemet..
:va

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...