Steve Harris
Ny medlem
jag är ingen riktig hacker precis, jag vill minska storleken på en bild som jag tänkt sätta in på blocket, hur gör jag??
Öppna upp bilden i paint, (som finns i windows/tillbehör) klicka på bild i verktygsmenyn, sedan ändra storlek. Lycka till.Steve Harris skrev:jag är ingen riktig hacker precis, jag vill minska storleken på en bild som jag tänkt sätta in på blocket, hur gör jag??
Steve Harris skrev:jag är ingen riktig hacker precis, jag vill minska storleken på en bild som jag tänkt sätta in på blocket, hur gör jag??
Mikael Cagiva skrev:Ta din bild, öpnna i paint, (START->ALLA PROGRAM->TILLBEHÖR->PAINT )
I PAINT
Öppna din bildfil
Klicka på den streckiga rektangeln uppe till vänster
Högerklicka på bilden med rektangelverktygets knapp intryckt
Välj "markera allt"
Högerklicka på bilden igen
Välj "ändra storlek/snedställ
Mata in hur många procent bilden skall bli av den ursprungliga
Du måste efter detta gå ner längst ner till höger i bilden och vänsterklicka och hålla ner musknappen på den lilla blå kvadraten för att rätta till ramen runt din bild, annars slutar din bild med en massa vitt till höger om din bild.
Steve Harris skrev:jag är ingen riktig hacker precis, jag vill minska storleken på en bild som jag tänkt sätta in på blocket, hur gör jag??
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!