Duke skrev:
Duke skrev:
McFille skrev:De nya Kyosho-hojarna skall tydligen fungera helt som en riktigt hoj, men föraren som flyttar på sig och ändrar tyngpunkten! Fina grejor...![]()
Ett tips:McFille skrev:De nya Kyosho-hojarna skall tydligen fungera helt som en riktigt hoj, men föraren som flyttar på sig och ändrar tyngpunkten! Fina grejor...![]()
Macke skrev:Finns ingenting på Kyoshos hemsida...![]()
Just precis. Det _har_ förändrats (Det rör sig ju om tio år!). Jag är hobbyhandlare och har sett utvecklingen på Kyosho. Inge´ vidare. Men det gör inget eftersom det idag finns så många andra bra fabrikat på marknaden.Mattias skrev:Kyosho har alltid haft bra kvalitet. Inga problem med reservdelar heller. Åtminstone inte fram till 1993, när jag började leka med annat istället. Det kan ju ha förändrats.
Ett tips:DumDum skrev:Har ett svagt minne av att det finns en eldriven R1 på Hobbex.
Robban_C skrev:Ett tips:
Om du/ni ska köpa sån där, köp dom hos en hobbyhandlare, inte på "diversehandlare". En hobbyhandlare kan sina varor och ska kunna ge rätt råd och tips.
Eller köper du däck till knarren på Konsum?
Mvh
R.
Sorry. Inte alls min mening att vara oförskämd. Ville bara tipsa.DumDum skrev:Blanda inte in mig i det härJag köper inte mina däck på konsum och har inga planer på att skaffa en sådan leksak men tänkte att någon annan kanske är intresserad.
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|