Misshandel utan påföljder!!

drzero

Yamaha For Power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Ducati Biposto -97
När jag i går kväll skulle låsa fast hojen kom två riktiga lirare å gick snygg hoj får man prova??
fråga ena nissen NEJ! sa jag varvid den andra började dra i styret och sa att det är klart du lånar ut hojen!

nej inte till folk jag inte känner och ser ut som lodisar!!

Va sa nisse hult då ser det ut som vi inte har några pengar hit med nycklarna och närmade sig hotfullt min polare ska prova din hoj punkt!!!

jag som tur var hadde mitt abus bygellås i handen och 5liter adrenalin i blodet nu flög på busarna och rappade enna i huvudet så han domnade av och den andra smet iväg lite blodig :whip

granntanten hadde sett det hela och ringt polisen som tog han som smet 700 meter därifrån när dom kom fram hade dom mångs frågor bland annat om jag kört nåt eftersom jag har indraget körkort NÄÄÄ inte jag!!

Fick iafl reda på att dom var välkända knarkare som håller på med allt möjligt bus!!

kunde nästan inte sova av adrenalinet och var tvungen att gå ut och kolla så ingen snodde hojen hörde i syne ibland!

Ta det lungt i sommar och köp bygel istället för skivbromslås om ni vill ha hojen kvar!!

:squid

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R6 SuperSport
Vad glad man blir att få höra att du spöade dom :whip
tråkigt bara att dom ville jävlas med hojen :mad: .

Henken

Guest
Bankade du på dem med bygellåset? :D Lär väll sluta med att du åker för misshandel iom att de inte gjorde tillräckligt för att det ska klassas som stöld (skulle jag TRO) sen får man väll inte spöa folk bara för att de vill sno ens saker. :rolleyes:
Tur de inte var höga på nåt då för då kanske det slutat illa för dig. :(

drzero

Yamaha For Power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Ducati Biposto -97
klarade

klarade mig från anmälan, polisen såg bara glad ut.
Ring oss om du hinner nästa gång avslutade vårt samtal
Dom skulle också snacka med knarknissarna så dom inte anmälde mig!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jo, det är bra med bygellås ibland :) och kolfiberförstärkta knogar på handskarna...

-MLM-

Motardpilot
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM525 motard -06
Råkade för en likandan händelse ifjol den 1 maj. När jag skulle köra hem från jobbet med min duke. Körde genom stan mot vällingby, och det var en massa köer på gator och en massa galna människor som sprang runt. Plötsligt kom en idiot springande mot mig och tog tag i min vänstra armen och försökte dra omkull mig. Jag hann inte tänka en enda sekund innan jag slog ner fanskapet med min högra handske av kolfiberknogar. Denne slogs ner i marken och förblev medvetelös. Givetvis blev jag skraj och vände, tog en annan väg hem..

*DIABLO*

Guest
klart att såna ska ha stryk annars lär de sig aldrig, de va en som sparka på min bil 1 maj o han fick en masssssa jävla stryk den :mad:

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Ett litet varningens ord..
Att sopa till någon i huvudet med ett bygellås kan utan vidare göra dig till dråpare om olyckan är framme. Jag tror inte du vill ha ett liv på ditt samvete, så nästa gång var för h-e lite återhållsam.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Ugluk skrev:
Ett litet varningens ord..
Att sopa till någon i huvudet med ett bygellås kan utan vidare göra dig till dråpare om olyckan är framme. Jag tror inte du vill ha ett liv på ditt samvete, så nästa gång var för h-e lite återhållsam.

Dråpare?, inte kallar man väl antisimex för mördare när dom utrotar skadedjur?. :confused:

drzero

Yamaha For Power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Ducati Biposto -97
ordspråk

som funnit ett tag

When the tuff gets going
The going gets tuff

inte för att man kände sig helt tuff mer en blandning av förbannad och rädd :mad: :eek:

:squid

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Jävligt bra gjort!! :tummenupp

hade bara fler vågat säga emot så hade kanske fler fattat skillnaden på ditt och mitt! :fatta!

Solklart fall av självförsvar oavsätt om de blir skadade elelr avlider! ....att dom dessutom är kända knarkare skulle ju inte direkt hjälpa dom i rätten :rolleyes:

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Skönt gossen..
Så ska dom tas..

skulle personligen bli helt cp..( Och blir det)

Några snorisar jävlades med Farsan under Halloween..
Det kommer dom inte göra igen..
i sånna lägen så skiter man bara i allt..Då e det bara mosa som gäller..

Så ska det vara..!!!!!

Civilkurage kallar jag det för!!! :tummenupp

KIRE

Guest
Det är fel att uppmana/uppmuntra andra att
ta lagen i egna händer :fakta

Men vafan skulle du annars gjort? Jag hade gjort
likadant. Var nöjd och tänk inte mera på detta :bow
SOm någon annan skrev, Civilkurage :tummenupp

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ha en elstöt i innerfickan alltid. Kommer det fler personer nästa gång så är saken avklarad på några sekunder.

Eller var rejäl.... nita alla. :)

Har du inte hojen i garage?

750RR

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...