Mitt Vårfilmsbidrag!

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
"Bah! fyfan vad trist" tänkte jag och slängde med min oduglige kameraman "Farsan" ut för att filma lite grann. Blev tillräkligt lite material i exakt rätt kassa karaktär för att få ihop till en dålig flumfilm.

ENJOY MY HÅJJ!

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
haha skön film :D

Dock måste du göra nåt tåt ljudet på din hojj =)

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
haha, shiiiet!

haha:):):)

du e ju fan inte klok!:rolleyes: som jag brukar säga;..lillroller..

men fan va najs den va endå..du har fan riktiga skills på att redigera nu ju..:tummenupp

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Häärlig film ;) Kommer ju dock inte riktigt upp till våran nivå :pannkyss

Nä jag vet:gråta

Jag hade mina framtidplaner på att bli duktig men sen kom ni och förstörde allting, jag blev helt knäckt. Började skära mig i armarna, vilket resulterade i att jag inte kan hålla en kamera ordentligt eller redigera nå bra :gråta

Sen vill jag gråta ännu mer för att min hoj är strypt :gråta :gråta

haha skön film :D

Dock måste du göra nåt tåt ljudet på din hojj =)

JaK skCa bÅrRa kRökCeN!

Last edited:

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
Nä jag vet:gråta

Jag hade mina framtidplaner på att bli duktig men sen kom ni och förstörde allting, jag blev helt knäckt. Började skära mig i armarna, vilket resulterade i att jag inte kan hålla en kamera ordentligt eller redigera nå bra :gråta

Sen vill jag gråta ännu mer för att min hoj är strypt :gråta :gråta

JaK skCa bÅrRa kRökCeN!

Jag beklagar, det är inte så lätt :pannkyss Ska du köra den strypt asså?

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
Möjligt, men det verkar som att de flesta bara stryper dem till 25kw reggning och sedan kör FP.. Har för mig att han skrev att han skulle göra det i någon annan tråd, kan ha fel dock. :) För övrigt är det väl inte mer fucko än att köra ostrypt 2t? ;)

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Jag beklagar, det är inte så lätt :pannkyss Ska du köra den strypt asså?

Vi får se hur det blir med den saken. Känns inte toppen att krasha in i någon och så märker försäkringsbolaget att jag kör ostrypt, då blir det DYRT!:gnissla

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2842299 Möjligt, men det verkar som att de flesta bara stryper dem till 25kw reggning och sedan kör FP.. Har för mig att han skrev att han skulle göra det i någon annan tråd, kan ha fel dock. :) För övrigt är det väl inte mer fucko än att köra ostrypt 2t? ;)
Jo faktiskt tycker jag det. Eller ja. Jag skulle aldrig någonsin om jag köpte en R6 t.ex strypa för reg och sedan köra FP. No way in hell. jag skulle köra strypt ett bra tag och sedan kanske göra en mellanstrypning så man typ har hälften av allt krut. Tills man är van. Men jag skulle inte gå från 125:a till FP 600 sporthoj. Möjligtvis med en Motard då men.

Men det var en gnutta ironi i inlägget också.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
2842342 Vi får se hur det blir med den saken. Känns inte toppen att krasha in i någon och så märker försäkringsbolaget att jag kör ostrypt, då blir det DYRT!:gnissla
Njae de är väll din hoj som du inte får betalat för.... Men trafiken gäller alltid hur du än gör i princip, räcker väll inte om man kör rattfull elr liknande men det antar jag att du inte tänkt o göra:p

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
Jo faktiskt tycker jag det. Eller ja. Jag skulle aldrig någonsin om jag köpte en R6 t.ex strypa för reg och sedan köra FP. No way in hell. jag skulle köra strypt ett bra tag och sedan kanske göra en mellanstrypning så man typ har hälften av allt krut. Tills man är van. Men jag skulle inte gå från 125:a till FP 600 sporthoj. Möjligtvis med en Motard då men.

Men det var en gnutta ironi i inlägget också.

Ja, det är sant, livsfarligt att sätta någon helt oerfaren förare på en såpass "brutal" maskin, då kör man garanterad ihjäl sig direkt, iaf lär det ju bli en klotning..
Tänkte väl det, men man vet aldrig :)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Njae de är väll din hoj som du inte får betalat för.... Men trafiken gäller alltid hur du än gör i princip, räcker väll inte om man kör rattfull elr liknande men det antar jag att du inte tänkt o göra:p

Har för mig att det blir dryga böter om man skulle dratta in i någon person så pass han han/hon får ansenliga skador om jag nu skulle köra FP. Njaa, rattfull (eller styrfull) hade jag väl inte planerat att köra iallafall.

:fyllisar + :squid = :ajjabajja

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Hur mkt du än försöker så kommer du aldrig bräcka oss o våra filmer! :FU

FJ1200

f.d. Handledare
Gick med
20 Jan 2007
Hoj
Ducati MS 1100S
"Bah! fyfan vad trist" tänkte jag och slängde med min oduglige kameraman "Farsan" ut för att filma lite grann. Blev tillräkligt lite material i exakt rätt kassa karaktär för att få ihop till en dålig flumfilm.

Vaddå "oduglig" ? :va Det beror nog mer på han som håller i gashandtaget:rolleyes
Om du inte passar dig så vet jag var säkringen sitter som dödar hela hojen:yoparty

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska