Mittsverige banan!

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
nån som vet var det kostar att hyra mitt sverige banan en dag? har hört att det kostar 2000-2500kr för att hyra den! och sen får du köra vad du vill där!

är det sant de?

annars så skulle man kunna dra ihop ett gäng och bara köra där! blir ju inte dyrt om man delar på det! Och sen kan alla köra, lite träning för dom som inte kör på bana & för dom som brukar köra på bana. Så alla får köra sina vanliga hojar där om dom vill.

vad säger ni?
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
typ s kostar de.
http://www.motorpark.se/info.asp
all info du behöver.

skulle va kul o dra ihop ett gäng för blandad lek o bankörning..
ta nån/nåra tim för lek..
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Äntligen! :D Nu har vi lite nya intressenter i distriktet som fattat vad billigt och hur kul det kan va att hyra banan en dag eller kväll. :banana Så klart delar vi ju upp i grupper eftersom detta med försäkringar hit och dit med gathojar och avställda racehojar (funkar inte tillsammans). Ingen orkar nog en hel kväll, när jag åkt så har det räckt och blir över med 3 grupper. Då får man åka 20min. och vila i 40 efter en dag ä man helt slut. :zpy Sen löser man ju det på plats, huvudsaken är att man är ett gäng som vill åka. :hihi Vad kan det kosta om man bokar inom 2 veckor typ en kväll 1800kr (för alla) eller nåt sånt löjligt. 10/1800 löjliga 180kr/person. Kolla upp nåt datum bara så kommer nog jag i alla fall. :tummenupp
 

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
ozeo skrev:
2291556 typ s kostar de.
http://www.motorpark.se/info.asp
all info du behöver.

skulle va kul o dra ihop ett gäng för blandad lek o bankörning..
ta nån/nåra tim för lek..



ja precis :D tycker det låter helt kanon jag :D

750-R skrev:
2291787 Äntligen! :D Nu har vi lite nya intressenter i distriktet som fattat vad billigt och hur kul det kan va att hyra banan en dag eller kväll. :banana Så klart delar vi ju upp i grupper eftersom detta med försäkringar hit och dit med gathojar och avställda racehojar (funkar inte tillsammans). Ingen orkar nog en hel kväll, när jag åkt så har det räckt och blir över med 3 grupper. Då får man åka 20min. och vila i 40 efter en dag ä man helt slut. :zpy Sen löser man ju det på plats, huvudsaken är att man är ett gäng som vill åka. :hihi Vad kan det kosta om man bokar inom 2 veckor typ en kväll 1800kr (för alla) eller nåt sånt löjligt. 10/1800 löjliga 180kr/person. Kolla upp nåt datum bara så kommer nog jag i alla fall. :tummenupp


precis! det blir ju inte mycket! får man köra med vilken hoj man vill :D
 

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Jag e med :)...kan nog få med mig 2-3st till om det blir vettigt folk och ngn som kan hålla i det på ett bra sett!

Vore skoj med ngn erfaren banåkare som kan dela med sig av erfarenheter där ute.
 

Skeptisk!

Energisnål
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Umeå
Hoj
ZX 6a , KX250
Honke skrev:
2291490 nån som vet var det kostar att hyra mitt sverige banan en dag? har hört att det kostar 2000-2500kr för att hyra den! och sen får du köra vad du vill där!

är det sant de?

annars så skulle man kunna dra ihop ett gäng och bara köra där! blir ju inte dyrt om man delar på det! Och sen kan alla köra, lite träning för dom som inte kör på bana & för dom som brukar köra på bana. Så alla får köra sina vanliga hojar där om dom vill.

vad säger ni?
Är helt klart på om det blir något åka!
Sommaren är kort och åktillfällena på banan för oss som inte har licens är inte så många.
 

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Ort
Hudiksvall
Hoj
R1 -13. wr250f -15
Bankörning

Jag hänger på om tid finnes.

Är det nån som vill hänga med till Banan I Mo i rana i helgen?
Vi är 5st från Glada Hudik
Det finns platser kvar kika på Action pics.se

//Lars
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
GasLars skrev:
2294618 Jag hänger på om tid finnes.

Är det nån som vill hänga med till Banan I Mo i rana i helgen?
Vi är 5st från Glada Hudik
Det finns platser kvar kika på Action pics.se

//Lars
Jag och ChrilleR1 skall dit!
 

El Maco

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Ort
Timrå
Hoj
Söker något annorlunda, gärna ett lämpligt cafe racer objekt - med karaktär...
Passar tiden så är jag på!
 

Ove.F

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Ort
Junsele
Hoj
cbr 600-92 R6-05
Vi kommer nog också, om det inte krockar med Rock & Bike Meet den 21- 22 juli i Junsele !
Men då ska väl ni alla andra dit också hoppas jag, så att det blir riktiga hojar här, och inte bara fransar och tv fåtöljer !!
 

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
ja det måste ju vara nån som kan ta tag i det vill säga :D jag är inte så jätte klyftih då det gäller sånt här :D

men intresset finns ju :) det är ju roligt :D
 

ponny

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2004
Ort
Sollefteå
Hoj
Aprilia Mille
Mo i Rana

GasLars skrev:
2294618 Jag hänger på om tid finnes.

Är det nån som vill hänga med till Banan I Mo i rana i helgen?
Vi är 5st från Glada Hudik
Det finns platser kvar kika på Action pics.se

//Lars


Ponny o Lars race far också till Artic circle Race Way
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Tror att vi får ha vissa regler om vi ska hyra:
-Anmälan är bindande (betalning ska ske oavsett vad som händer)
-Alla som ska åka kollar med sitt försäkringsbolag vad som gäller vid banåkning på inhängnat område(tror nog att det inte finns nåt bolag nu som tar en skada där)
-Inga skadeståndskrav kan ställas mot de som äger eller hyr banan.
Tror att det kan va lite mer åxå (har för mej att RJ, ChrilleR1 hade nåt papper man fick skriva under när man skulle åka.)
Nån mer som vet nåt så är det ju bara bra om alla synpunkter kommer fram.

Jag känner nog att jag inte är Mannen att stå bakom en banhyrning, har varken tiden eller kunskapen. Men med lite spårval och sånt (om det blir av)kan det ju gå bättre med. :tummenupp
 

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
JockeF & jag är säkerligen med vid ytterligare körning istället för bara tisdagkvällar.
 

sp2

Nytt nik. #46
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Nytt nikname! #46
Hoj
Jaag har bytt nikname! Heter numer #46
Klart att man kan komma upp om det blir en heldag som passar!
Nåt man bör tänka på är att det är 100db vid förbifart, du måste alltså ha burkar som går att besiktiga med :gnissla tyvärr :huvet
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top